sobota, 19 stycznia 2019

Urodziny Jace'a!

Hejka!
Nasz Jace Wayland Morgenstern Lightwood Herondale (pewnie o jakimś nazwisku zapomniałam) obchodził wczoraj 28 urodziny! Spóźnione sto lat dla niego! xD

Zdjęci,  które wczoraj wrzuciła Cassandra Clare z okazji jego urodzin. A wpisu (nawet naciąganego) że szkoda jej serialu, to do dziś nie ma.


Którą wersję Jace'a najbardziej polubiliście?
Znalezione obrazy dla zapytania jace wayland ksiazka

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania jace wayland gif



8 komentarzy:

  1. Sto lat mój kochany 💗
    Ofc serialowy Jace wymiata 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak <33
      Uwielbiam go (w 1 sezonie trochę mniej xD) tak samo jak w książce :D
      Pomimo początkowej ekscytacji filmowym Jace'm, jednak go nie lubię xD

      Usuń
  2. Serialowa wersja Jace'a jest najlepsza. Albo książkowa, bo to w końcu oryginał XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie krótko książka,film ,serial.
    Niczego nie dyskryminuje kocham wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie w książce był najlepszy. To jego poczucie humoru i niesamowoty sarkazm... brakuje mi tego w serialu. I nawet nie pokusili się, żeby wspomnieć coś o tych morderczych kaczkach, no jak można... xD ^^ Nawet nie wiedziałam, że niedawno miał urodziny. Dziękuję Ci, zapiszę w kalendarzu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejeje skoro Jace ma 28 lat to ile jest starszy od flary? I ile ona ma lat ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam poczucie humoru Jace'a książkowe go, ale Dominic jest w moim sercu haha

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic