wtorek, 7 maja 2019

Aktorzy żegnają się z serialem

Dla tych, którzy są już po finale i są tak załamani tym, że to koniec jak ja — aktorzy z serialu opowiadają o tej przygodzie jaką było Shadowhunters. A może wy macie coś do powiedzenia na temat serialu?

Ps. Ponieważ odcinek wyszedł dopiero dzisiaj prosiłabym o nie spojlerowanie w komentarzach z tego względu, że wiele osób mogło odcinka jeszcze nie obejrzeć. A nie chcemy przecież psuć innym zabawy. Możecie napisać natomiast wasze odczucia po finale. Czy was zadowolił. Jeśli się uda, właściwie jeśli uda mi się uporządkować te wszystkie emocje, to jutro pojawi się wypunktowanie. Ale mam sporo do przetrawienia, jak pewnie każdy z was.

17 komentarzy:

  1. Ehhh ja bd miała czas niestety obejrzeć dopiero w weekend, więc aż strach wejść na Facebooka lub Youtube'a by nie zobaczyć czegoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jak to jest, bo też nie zawsze oglądam od razu XD
      Ostatnio na przykład przed obejrzeniem odcinka 3x20 niechcący zaserwowałam sobie tłustego spoilera - zaręczyny Maleca XD

      Usuń
  2. Tak bez spojlerów... A więc samo zakończenie: bardzo mi się spodobało, naprawdę, było mega.
    Jednak niektóre sytuacje, i samo to w jakim tempie prowadziły do rozwiązania niektórych wątków już kulało moim zdaniem. Rozumiem - mało czasu itd, ale kilka rzeczy wydało mi się jakby były wzięte znikąd i wprowadzone tylko po to, żeby skończyć tak, jak chcieli twórcy.
    Mimo wszystko i tak dobrze się bawiłam oglądając finał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trudno uporządkować myśli i wyciszyć emocje wię c poczekam na wypunktowanie na razie mam mieszane odczucia bardziej niestety negatywne jestem zła na twórców serialu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos czuje że nie waźne ile minie czasu, będę czuć wściekłość i odrazę do twórców za durne zakończenie w przypadku Clace. To co czuje nie da sie przetrawić i raczej nigdy to nie nastąpi, bo ilekroć o tym pomyśle krew mnie będzie zalewać na samą myśl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę że do tego sezonu mogli by dołożyć jeszcze jeden odcinek. Ponieważ tej końcowej sceny mi brakło odrobinke. Ale to tylko moje zdanie w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie finał podobał zakończenie bylo typowe jak w każdym filmie ktory trwa 1 godz i 40 min wszystke akcje zostaly rozwiązane wiec nie widze tez sensu robienia 4 sezonu tylko zastanawia mnie końcówka jakby to sie dalej potoczylo bo mi sie odrazu skojarzył 1 odc 1 sezonu tak jakby hsitoria sie zataczala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie same miałam odczucia z zakończeniem, również uważam, że to wygląda jakby ich historia miała znowu zatoczyc koło

      Usuń
  7. Ja mam nadzieję że będą następne sezony bo naprawdę przykro że tak się to wszystko skończyło lecz jak popatrzyc innym punktem to jeszcze jednak nie koniec...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że takie zakończenie.. Ciekawi mnie jakby to wyglądało dalej, chociaż jeszcze 1 odcinek by się przydał na sprostowanie wszystkiego. Szkoda że nie będzie więcej odcinków, spodziewałam się troszkę lepszego zakończenia. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam niech zrobią chociaż jeszcze z 2 odcinki!!! Przecież miały one zostać parabatai! :( to nie może być koniec. Trzeba do Netflixa pisać bo podobno to oni zakończyli współpracę z reżyserem Shadowhunters.. :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Mam bardzo mieszane uczucia, z jednej strony jako zakończenie serialu było spoko, no może poza miejscem akcji sceny "ostatniego spotkania", że tak powiem, Jonathana i Clary (bardzo epicko xD), ale względem książki pomieszali mnóstwo i porozdzielali chyba losowo niektóre wydarzenia. Niemniej jednak, szkoda, że to już koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję ogromny niedosyt przez zakończenie tego odcinka i ogólnie przez noedokończone sprawy z Izzy i Clary np, a także średnio mi się podobały te urywki sytuacji, ale to już bardziej kwestia techniczna. Poza tym było git, ale przydałby się jeszcze z 1 lub 2 odcinki ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się zakończenie Clace...mega mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie finał był kiepski, rozumiem że mało czasu itd ale to jak zginął postrach w świecie cieni Jonathan? przytulasnik z siostrą no brawo ta mała drobna Clary dokonała niemożliwego całkiem sama... Zakończenie Clace BEZSENSU, tak naprawdę teraz wszystko może się potoczyc różnie. Tak na marginesie Simon nie należał do świata cieni od razu, Clary zapomniała o przyjaźni z nim? dziwne.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic