czwartek, 16 maja 2019

Soundtracki 3x22

Ktoś pytał o piosenkę z intro 3B: <<Link>>


Colouring - Hymn 21
Sizzy, Clace i Malec razem rano.


RUELLE - I Get To Love You
Ślub Maleca.


Joshua Radin - What a Wonderful World


Schier - Holding Out For You

Taniec Helen i Aline.


Emmit Fenn - 1995

Taniec Clary i Jace'a oraz pożegnanie.


Summer Bossa Nova & Jazz
Toast Maleca.


The Technicolors - Little Charmer
Maia i Simon w Taki


Whitney Myer - "Click Ya Heelz"
Trening Simona i Jace'a.


Ruelle - "Where We Come Alive"
Wystawa Clary.


***
Niedługo koniec:(

6 komentarzy:

  1. Ruelle - "Where We Come Alive" najlepsze ;) Spodobała mi się ta piosenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze serial się już skończył był fantastyczny. Może będzie jeszcze ciągle dalszy, liczę na to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, hajs się nie zgadza, to praktycznie nie ma szans XD
      To było wiadomo właściwie już od momentu, gdy Netflix zdecydował się reaktywować "Lucyfera". Jak "Lucyfer", to nie Shadowhunters

      Usuń
    2. Hey, people I want the fourth season Shadowhunters if not it will kill normally I want to let see again their all!!!

      Usuń
  3. Bardzo lubię tą ostatnią jest fantastycznna,muszę przyznać to był trudny tydzień.W niedzielę wieczorem zawsze się cieszyłam że poniedziałek tuż i za chwilę obejrzę SH no i przypomniałam sobie że nie mam na co czekąć to była ciężka chwila naprawdę.Nadal mam nadzieję choć już sama nie wiem na co.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nie no bo oni odrazu jak zrobili zdjęcia to sprzedali ten cały sprzęt więc teraz mogom jeszcze raz kupić i stworzyć 4 sezon 😊 bo jak nie to ja tam do nich pojadę 👊✊🤜💪

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic