sobota, 6 lipca 2019


SERIAL:
13.01.2016 — 07.05.2019r.

BLOG:
04.08.2015r. — 06.07.2019r.


4 komentarze:

  1. Do bloga w styczniu 2017 przyciągnęły mnie posty Chloe,od razu spodobało mi się jej poczucie humoru i to że potrafiła obiektywnie oceniać serial bez wyszydzania.Zaczęłam je regularnie czytac a reszta to już historia:)Potem doszła Malu i Danko i nowe ciekawe serie oraz czasem żarty i było wspaniale.Dzięki Malu przyznam że twoje słowa doprowadziły mnie do łez,Danko dzięki za muzykę.Mogę śmiało przyznać że SH i wasze posty przywróciły mnie życiu.Nie będę się żegnać robię to celowo xD Dużo mnie nauczyłyście szczególnie pisać na kompie:)przecinki jednak nadal stawiam tam gdzie mam ochotę.DZIEKUJĘ wam za poświęcony czas i podnoszenie na duchu w oczekiwaniu na serial i za chwile kiedy zaczynał się nowy sezon i czułam się częścią wielkiej całości rodziny SH.No dobrze obetrę łzy i zacytyję THE DARK nie będę się smucić"bo każdy koniec jest początkiem a każdy początek jest końcem"w tym duchu...xD :( :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, że nie porzuciliście bloga tak o, bo serial się skończył - tylko go pięknie zakończyliście. Przez chwilę bałam się, że zostawiliscie go, tak jak wiele innych blogów po zakończeniu innych seriali, które po prostu "stoją" puste z ostatnim postem z ostatnim zwiastunem ostatniego odcinka.
    Dzięki! :-) miło widzieć ile w to włożyliście serca i pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie mieliśmy ten post gotowy od końca maja xD Dziękujemy, że byliście z nami do końca ;)

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic