wtorek, 29 grudnia 2015

Nowe Promo (poprawione)

Wczoraj pojawił się nowy zwiastun serialu, poniżej znajdziecie filmik jak i jego tłumaczenie. 

Zapraszam!

Valentine: Najdzielniejsi z was dokonają krok do przodu, wybierzcie znak Anioła, i żyjcie z przyszłością ponowni.
TEGO STYCZNIA
Jace: Jesteśmy Nocnymi Łowcami. Bronimy świat Przyziemnych przed światem demonów
SEKRETNY ŚWIAT
Camille: Wyczuwam krew Aniołów
Clary: O mój Boże, wampiry
UKRYTA WOJNA
Clary: Zrobię wszystko, wejdę w ogień, będę walczyć z demonami. Wszystko co będzie trzeba.
Jace: Valentine i jego ludzie muszą zapłacić. Ja sprawię, że zapłacą
NA PODSTAWIE BESTSELLEROWEGO FENOMENU
Luke: Nie możesz ufać nikomu
Simon: Jeśli są tacy źli jak mówią, że są to nie jest dobre dla Clary, prawda?
Isabelle: To nie jest dobre dla żadnego z nas
Jace: Teraz Clary jest jedyną rzeczą która się liczy
Clary: Mamo!!!!!
Jeśli nie będziesz wystarczająco silna umrzesz
Clary: Nie!
Clary! (nie widać kto to krzyczy, ale po głosie wnioskuje, że to, albo Simon, albo Jace)
Jace: Rób, Alec!
Valentine: Nie zapomnę twojego poświęcenia
Ktoś, prawdopodobnie Jace: Dostać się do piekła jest łatwo
SHADOWHUNTERS - PREMIERA 12 STYCZNIA NA FREEFORM

Jeśli mam być szczera, to był najtrudniejszy zwiastun jaki przyszło mi tłumaczyć. Bohaterowie mówili bardzo szybko i nie zrozumiale, także trochę nad tym posiedziałam, a mimo wszystko nie wszystko udało mi się usłyszeć.
Uwierzycie? Zostały dwa tygodnie do premiery? Też nie możecie się doczekać tak jak ja? Jak wam się podobał ten zwiastun? Lepszy od poprzednich? Moim zdaniem nie różnił się za bardzo od wcześniejszych, ale było w nim coś przyciągającego (wiem to, obejrzałam go chyba z dziesięć razy, żeby to przetłumaczyć), no i w końcu pokazali nam więcej Valentine'a. Ja jestem zadowolona. A wy?

EDIT: Dzięki hojności pewnej osoby która wysłała mi napisy po angielsku udało mi się przetłumaczyć tak jak to powinno być. Teraz powinno być lepiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic