środa, 30 grudnia 2015

On The Fly z Shadowhunters

Na Youtubie ABCFamily znalazłam filmiki z cyklu OTF (On The Fly), zadawane są w nich pytania aktorom ze stacji. Poniżej wstawię kilka w których występują nasi aktorzy, przetłumaczę ich odpowiedzi i napiszę własne. Oczywiście wy również możecie się podzielić z nami waszymi odpowiedziami, z chęcią dowiemy się czegoś o was.



Emeraude: Gdybym miała jakiś talent chciałabym umieć śpiewać
Isaiah: To jest dobre
Matthew: Grać na pianinie jak Mozart, lub malować jak Michelle Angelo
Dominic: Czy latanie jest talentem?
Chciałbym latać.
Isaiah: Niewidzialność
Harry: Chciałbym grać na gitarze
Ja: Jeśli miałabym pójść w ślady za Dominiciem to wybrałabym czytanie w myślach, ale muszę się również zgodzić z Matthew, że granie na pianinie i malowanie to też coś co bym chciała umieć (maluję, ale nie jakoś super) 

Jaka jest wasza odpowiedź?

Harry: Moim pierwszym autem był szary Torus (nie znam się na samochodach, więc nawet nie wiem jak to napisać)
Emeraude: Chciałam dostać Beattle (?).Więc poprosiłam mojego tatę, żeby mi go dał, ale on dał mi BMW. Nie można mnie zadowolić.
Matthew: Nigdy nie miałem auta. Ale bardzo chciałbym mieć auto, kiedyś.
Dominic: Moim pierwszym autem był Pice Of Junk (?)

Ja: Ponieważ jeszcze w tym roku jestem niepełnoletnia, nie mam własnego auta, nawet roweru nie mam. Ale mam za to deskorolkę. 

A wy?

SZTUKA, CZY MUSICAL?
Emeraude: Musical, bardzo
Matthew: Sztuka
 Ja: Zdecydowanie sztuka
PIESZO, CZY ROWEREM?
Matthew: Pieszo z rowerem
Dominic: Rowerem
Emeraude: Rowerem
Ja: Nie mam roweru, więc raczej  pieszo, ale lubię oba
MARGARITA, CZY PINA COLADA?
Emeraude: Pina Colada
Matthew: Margarita
Dominic: Pina Colada
Ja: Margarita
CIEMNE PIWO, CZY JASNE PIWO?
Emeraude: Jasne piwo
Matthew: Ciemne piwo
Dominic: Ciemne piwo
Ja: Żadne, nie lubię
KLUB KOMEDIOWY, CZY KLUB NOCNY?
Emeraude: Klub taneczny/do tańca
Dominic: Klub komediowy
Matthew: Klub nocny
Ja: Klub nocny
WIECZÓR POZA DOMEM, CZY W DOMU?
Emeraude: Wieczór w domu
Matthew: Rany, to są dwie dobre opcje! Wieczór poza domem.
Ja: Wieczór w domu
CZYTANIE KSIĄŻKI, CZY OGLĄDANIE TELEWIZJI?
Emeraude: Telewizyjna książka?
Dominic: Oglądanie telewizji
Ja: Nie oglądam telewizji, czasem tylko jakiś serial, czy film, ale to online, więc: Czytanie książki. Zdecydowanie.

Teraz kolej na wasze odpowiedzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic