środa, 30 grudnia 2015

Preview Shadowhunters i PLL

Pojawiła się kolejna zapowiedź, tym razem połączona z innym telewizyjnym programem Freeform, czyli Pretty Little Liars. Jeśli kogoś nie interesuje promo tego drugiego show może odrobinę przewinąć.
Tłumaczenie w rozwinięciu: 
WTOREK 12 STYCZNIA
ABCFamily zmienia imię w Freeform
ŚWIĘTUJ NAJWIĘKSZĄ NOC ROKU
Clary:
Jestem gotowa
I BĄDŹ TAM DLA NOWEJ TELEWIZYJNEJ SAGI
Jace:
Jesteśmy Nocnymi Łowcami, bronimy świat Przyziemnych przed światem demonów
Clary: 
Wy wszyscy macie jakieś magiczne moce?
Jace: 
Abrakadabra
Clary: 
Moje całe życie po prostu zniknęło.
Jace: 
Już nie ma odwrotu.
ŚWIATOWA PREMIERA SHADOWHUNTERS
WTOREK 12 STYCZNIA 
DZIEŃ W KTÓRYM ABCFAMILY ZMIENI SIĘ W FREEFORM

Moim zdaniem ten zwiastun wyszedł naprawdę dobrze, całe to ,,Wielki dzień dla ABCFamily'' sprawiło, że poczułam jeszcze większą chęć na ten serial i mam głęboką nadzieję, że mnie nie zawiedzie.

Ps. Tak przy okazji tego traileru, ogląda ktoś może Pretty Little Liars?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic