piątek, 12 lutego 2016

1x06 Sneak Peek #2

Tłumaczenie w rozwinięciu!
Jace: 
Kontynuuj Przyziemny.
Simon: 
Możesz przestać mnie tak nazywać? Mam imię.
Jace: 
Gdybym się go nauczył oznaczałoby, że mi zależy na tobie, więc nie
Simon: 
Tak, zauważyłem, że uważasz to za słabość
Jace: 
Zależy mi na wielu ludziach, ale nie na tobie
Simon: 
Ten...jak go nazwałeś wcześniej...parabatai
Jace: 
Uważaj na to co mówisz. Nie wiesz nic o mnie i Alec'u. Jasne?
Simon: 
Daję dwazieścia dolców, że dziś w nocy będziecie spędzać razem czas
Jace: 
Jest szansa
Simon: 
Serio? Chodź, przynieś, przewróć się na brzuch, połóż się, zachowujesz się jak pies laboratoryjny
Jace: 
Przyjmuje jedno, widzi jedno
Simon: 
Co to miało znaczyć?
Jace:
 To, że jesteś jak yuppy pies skaczący w okół Clary
Simon: 
Nie skaczę w okół niej. Ona jest moją najlepszą przyjaciółką.
Jace: 
To wszystko czym kiedykolwiek będzie. Serio, jeszcze tego nie rozgryzłeś?
Simon: 
Spójrz, nie chcę, by Clary była kimś więcej nie moją najlepszą przyjaciółką
Jace: 
Oczywiście
Simon: 
Wiesz, jest tony kobiet, które mają do mnie uczucie większe niż przyjaźń 
Jace: 
Gdzie one są?
Simon: 
Nie muszę ci ich przedstawiać. Na koniec, ja i Clary zawsze chroniliśmy siebie nawzajem. Mieliśmy całe swoje dotychczasowe życie, to więcej niż ty i Alec
Jace: 
Nie waż się mówić o Alecu, Przyziemny!
Simon: 
Powiedziałem ci, nie nazywaj mnie Przyziemnym! Zrozumiałeś?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic