czwartek, 25 lutego 2016

Katherine i Dominic na temat pocałunku

Na chacie ktoś poprosił bym przetłumaczyła filmik w, którym Dominic Sherwood i Katherine McNamara opowiadają o pocałunku, ich relacji i o tym jak to wszystko wygląda. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam:
W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie filmiku!
Katherine:
Wiesz, od momentu, gdy Jace i Clary spotkali się po raz pierwszy zaczęli się do siebie przyciągać. W sposób w jaki ani ona, ani on nie rozumieją, ale również żadne z nich nie może się temu oprzeć. 
To jest to połączenie i to wzmocnienie pomiędzy nimi które się zbliża i pomaga im przejść przez to wszystko.

Dominic:
Dla mnie całowanie nie różni się od innych rzeczy robionych na scenie. Nie żyję z zabijania demonów, to nie ja, to nie to co robię. Tak samo jak mam jakieś z tych uczuć to Katherine, Jace ma te uczucia względem Clary.
Jest to dla mnie bardzo łatwe do robienia, bo Jace to czuje.

Katherine:
Dominic i ja byliśmy przyjaciółmi od dłuższego czasu, a gdy taka sytuacja następuje to jest kompletnie inne kiedy jest to praca. To jest wszystko co jest, praca.

Dominic: 
Jest pięćdziesiąt ludzi w okół ciebie. Są też marketingowcy, którzy kontrolują scenę w oświetleniu i wszystko trwa.

Katherine:
Tak, wiesz, są tam ludzie od grzmotów i kamera, więc to jest to co jest. To jest bardziej techniczny proces niż cokolwiek innego.

Dominic:
Zawsze mamy rozmowę, zazwyczaj nadwrażliwą. Wiecie jak na przykład jak ostatnio Kat nadąsała się jak balon i miała dzień Rowan (?), ponieważ Kat może wtedy uderzyć i jest to jak koszmar.

Katherine:
Co? My nigdy nie śmiejemy się na planie. To nigdy się nie zdarza. Tym bardziej nie mi i Dominicowi.

Dominic: 
Kat jest bardzo profesjonalna i lubię myśleć, że ja również. Więc, radzimy sobie z tym.

A tak przy okazji tematu filmiku. Podobał wam się pocałunek tej pary? 
Ps. Wypunktowanie pojawi się najwcześniej jutro

4 komentarze:

  1. Dziękuję za tłumaczenie :*
    Pocałunek jak dla mnie był świetny i cóż... namiętny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez dziękuję 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie pocałunek idealny :D A przynajmniej o niebo lepszy od tego w filmie :>
    Ps: Czy w tłumaczeniu, w pierwszej wypowiedzi Dom'a nie powinno być "to nie tak, że mam jakieś z tych uczuć do Katherine"? Albo ja sobie coś źle przetłumaczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, kocha jak Jace i Clary się całują. Tylko szkoda że to tylko gra aktorka ♥

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic