czwartek, 25 lutego 2016

Czego dowiadujemy się z odcinka siódmego?

Demony, sprzeczki, tajne misje, runy, miłość... W tym odcinku było tego o wiele więcej. Zapraszam do rozwinięcia osoby, które już oglądały odcinek. A te, które jeszcze tego nie zrobiły - odsyłam do obejrzenia.



1. Clary wie, gdzie jest Kielich.

2. Jednak Magnus i Jace nie są do końca podekscytowani tą wiadomością.

3. Okazuje się, że Luke ma karty tarota, które znajdują się na posterunku.

4. Maureen budzi się w łóżku z Simonem...

5. ...który po chwili myli ją z Clary.

6. Luke stara się odzyskać karty tarota.

7. Jace używa runy wzroku i odkrywa, że Luke ma kłopoty.

8. Izzy postanawia dorosnąć.

9. W Instytucie Izzy pokazuje, że postanawia się zmienić.

10.Luke został oskarżony o morderstwo.

11. Izzy i Alec podejmują ryzyko, by zyskać identyfikator.

12. Jace dowiedział się w bolesny sposób, żeby nie zadzierać z Clary.

13. Simon rozważa bycie wampirem.

14. Alec przyszedł na ratunek!

15. Luke znalazł ciało Kapitan Vargas.

16. Simon sprawdza w Internecie swoje objawy.

17. Mama i siostra Simona martwią się o niego.

18. Dyskusja kończy się nie za dobrze.

19. Scena w kantorku na komisariacie wydawała się interesująca.

20. Alec starał się oczarować panią policjant... Nas oczarował, jak najbardziej ♥

21. Jace pokazał Clary, jak działa runa Nyx.

22. Clary w końcu znalazła kartę z Kielichem.

23. Ale również spotkała demoniczną babcię.

24. Runy nie zawsze są najlepszym rozwiązaniem.

25. Simona dręczyła Camille.

26. Clary wyjęła Kielich z karty, dzięki czemu przegoniła demony.

27. Clary pogłębia swoje umiejętności Nocnego Łowcy i poznaje, że demon przybrał postać Jace'a.

28. Nareszcie pocałunek! Clace ♥

29. Niestety na oczach Aleca, który nie był za bardzo zadowolony.

30. Simon poszedł do Hotelu Dumort.

CIEKAWOSTA
Czarownicy mogą przenosić się tylko do miejsc, w których już byli!

~ Darkheart

4 komentarze:

  1. Aż mi się przykro zrobiło, gdy Clary pocałowała Jacea na oczach Aleca. Miałam ochotę wygwizdać tą scenę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo... Alec nie powinien chodzić smutny. Aż czekam na reakcję Jace'a, kiedy dowie się o Malecu ♥

      Usuń
    2. Ja czekam, aż w końcu będzie z Magnusem i zapomni o Jace'ie. Inaczej moje serducho będzie krwawić za każdym razem, gdy Clace się choćby do siebie odezwą przy Alecu :D

      Usuń
  2. Ciesze sie, że się pocałowali ale na oczach Aleca, więc moje serce Clace sie radowało, ale serce Alec płakało xd

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic