czwartek, 25 lutego 2016

Odcinek siódmy [quiz i ankieta]

Oczywiście uwielbiamy takie rzeczy! Zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajdziecie linki do quizu i ankiety oraz tłumaczenie ich.


Która scena jest twoja ulubioną? [ankieta]


Pocałunek Clary i Jace'a.

Lista Simona, którą pisał w Java Jones.

Interwencja mamy i siostry Simona.

Clary, ukazująca kształt demona, pokazuje, kto tu rządzi!

Camille zatapiająca zęby w Simonie.

Izzy wypytująca Aleca o Magnusa.

Jak ściśle oglądałeś/aś odcinek siódmy? [quiz]



Pytanie 1.
Jak usprawiedliwia się Simon, gdy chce wyjść od Maureen w pośpiechu?

(od lewej)
1. Jest późno i musi się spotkać z mamą.
2. Zostawił włączony piekarnik.
3. Musi odrobić lekcje.
4. Ma wizytę u dentysty.

Pytanie 2.
Isabelle pakuje do walizki zdjęcie. Kogo ono przedstawia?

1. Alec
2. Simon
3. Jace
4. Meliorn

Pytanie 3.
Jak brzmi nazwisko policjanta od spraw wewnętrznych?

1. Ned Fisk
2. Ned Risk
3. Ted Risk
4. Ted Fisk

Pytanie 4.
Luke'owi udaje się użyć chusteczki, kiedy jest przesłuchiwany. Co potajemnie mówi Clary i Jace'owi?

1. Pomoc
2. Karty tarota
3. Kamera
4. Wyjść

Pytanie 5.
Ile godzin minęło od wyjścia Clary i Jace'a z Instytutu, a spotkaniem Aleca przed komisariatem?

1. ''2''
2. ''3''
3. ''4''
4. ''5''

Pytanie 6.
Jak Jace nazywa Clary, kiedy ta oskarża go o zdradę?

1. Miód
2. Boo (nie wiedziałam, jak to przetłumaczyć)
3. Słodka
4. Kochanie

Pytanie 7.
Która z tych rzeczy nie jest na liście Simona pod ''staję się wampirem''?

1. Pragnienie krwi
2. Wrażliwość na światło
3. Przypadkiem pokazujące się kły
4. Halucynacje

Pytanie 8.
Jak kelnerka z Java Jones opisuje kawę Clary?

1. Latte bez bitej śmietany
2. Americano z cukrem
3. Skinny cappuccino
4. Kawa z mlekiem kokosowym

Pytanie 9.
Z kim Clary rozmawia o ptasiej grypie?

1. Isabelle
2. Jace
3. Magnus
4. Simon

Pytanie 10.
Która runa pozwala Clary i Jace'owi widzieć w ciemności?

1. Mendelin
2. Nyx
3. Iratze
4. Amisiio

Pytanie 11.
Którego słowa kilkakrotnie używają Nocni Łowcy po opuszczeniu komisariatu?

1. Hipotetycznie
2. Krytycznie
3. Teoretycznie
4. Realistycznie

Pytanie 12. 
Które demony atakują Clary i Jace'a?

1. Shax
2. Vetis
3. Rahab
4. Kuri

Pytanie 13.
Jakie jedzenie wnosi do pokoju Simona jego mama?

1. Pizza
2. Sushi
3. Makaron
4. Zupa

Pytanie 14.
Co powiedziała Clary, gdy Jace zapytał ją, co zrobiła ze zmiennokształtnym demonem?

1. Wysłałam go z powrotem tam, skąd pochodzi.
2. Kopnęłam go w dupę.
3. Zniszczyłam go.
4. Wysłałam go prosto do piekła.

Pytanie 15.
Jak brzmi napis na wejściu do Hotelu Dumort?

1. Każdy tu umiera.
2. Żyj na swój sposób teraz i na wieki.
3. Kły na oczekiwanie.
4. Czuj się, jak w domu, w naszej spokojniej okolicy.

Mi wyszło 14/15... Jeeej :D A Wy, jakie macie wyniki? Pochwalcie się w komentarzach.

~ Darkheart

3 komentarze:

  1. Super :D Mi wyszło 13/15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo :D
    A ulubiona scena to oczywiście pocałunek Clace

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona scena to Clace:D<3
    A w quizie wyszło mi 13/15:) Moim zdaniem całkiem nieźle, pomyliłam się w pytaniu 7. i 8. :P

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic