czwartek, 25 lutego 2016

Sneak Peeki 1x08

W rozwinięciu znajdziecie pozostałe dwa Sneak Peeki i tłumaczenie:

Alec: Magnus
Magnus: Okej, wróciłem. O, nie musisz się dla mnie ubierać. Dobrze, podobało mi się to co widziałem. To jest wstępne ustalenie autopsji
Alec: Dlaczego dajesz to mi? Olać cały Instytut
Magnus: I tak jest
Alec: Nie. I nigdy nie będzie. Magnus to jest jak, całe moje życie było kłamstwem, wszystko czego kiedykolwiek się dowiedziałem...
Magnus:..nie jest takie jakie myślałeś, że jest
Alec: Zrobiłem wszystko dla swoich rodziców, dla Clave, zrobiłem wszystko o co mnie prosili
Magnus: Może powinieneś zacząć żyć dla siebie. Rób to co karze ci serce.
Alec: Wszyscy tak mówią. Myślę, że masz rację.

Max: Myślisz, że oddadzą mi z powrotem moją stelę?
Alec: Zabrali ci ją, bo podpaliłeś Instytut w Mumbaju
Max: Ile razy mam jeszcze powtarzać, że to był wypadek?
Alec: Słuchaj, Max. Coś bardzo ważnego sprawia, że są zajęci. Jeśli postarasz się unikać kłopotów przez parę dni obiecuję ci, że odzyskam twoją stelę.
Lydia: Ta reakcja w czasie była za wolna. Oprócz ciebie. Jestem Lydia Branwell, zostałam przysłana przez Clave

Valentine: Pamiętasz co powiedziałaś mi rano po ślubie? Mieliśmy się nie widzieć, aż do czasu ceremonii, ale ty nie słuchałaś zasad i nie zrobiłaś tego. Dlatego cię kochałem. Powiedziałaś mi, że nasze serca biją jak jedno i, że zawsze będziemy razem.
Mam nadzieję, że wróciłeś z dobrymi wieściami.
Blackwell: Dziewczyna ma kielich
Valentine: Słyszałaś to Jocelyn? Oczywiście, że to zrobiła. To jasne, że ma twoją determinację i moją ciekawość. Naprawdę myślisz, że nie domyśliłbym się?

1 komentarz:

Theme by Lydia Land of Grafic