sobota, 6 lutego 2016

Szablon

Jak pewnie część z was zauważyła zmienił się szablon. Wielu z was narzekało, że nic nie widać na blogu, a ja powtarzałam, że aktualnie nie mam na to wpływu. To prawda, zamówiłam szablon na jednym blogu, czekam dość długo, ale skontaktowałam się z autorką i powiedziała mi, że postara się zrobić jak najszybciej.

Jednak postanowiłam, że poszukam jakiegoś tymczasowego szablonu, by w oczekiwaniu na ten właściwy, mimo wszystko czytanie notek nie było czymś nie przyjemnym, a dobrym.

Tak, więc ostatecznie udało mi się znaleźć jakiś szablon, co było trudne, bo ten serial dopiero debiutuje i nie ma zbyt wielu prac z nim związanych (plus dziwnym trafem wszystkie linki w wyszukiwarce prowadzą do naszego bloga XD)

Nie będę się tu rozpisywać jakoś bardzo.
Chcę, po prostu znać waszą opinię.
Szablon się podoba?
Lepszy od poprzedniego? Lepiej się czyta?

2 komentarze:

  1. O wiele lepiej :*
    Już się nie mogę doczekać tego głównego 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest niczego sobie :) Mi osobiście nic nie przeszkadzało, a to może, dlatego, że używam komórki.
    Czekam na nowe szablon.
    Pozdrawiam Zizi.

    Dior-796.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic