piątek, 5 lutego 2016

Top 10 stylizacji [Katherine McNamara]

Wszyscy dobrze wiemy, że ta rudowłosa dziewczyna gra Clary, która nie jest królową mody. Jednak nasza Kat w tej kategorii odbiega od swojej postaci.
Jeśli jesteście ciekawi, jaki zbiór stylizacji tej gwiazdy wybrałam, zapraszam do rozwinięcia.

10. Ta sukienka nie jest moją ulubioną. Według mnie, nie pasuje do Kat. Wygląda troszkę jak worek na śmieci.

9. Te spodnie z pewnością nie przypadły mi do gustu. Są za długie, zbyt kolorowe i za szerokie. Katherine jest szczupła i powinna to pokazywać.

8. Pierwsze skojarzenie z tą sukienką? Firanka... Może gdyby nie była taka długa, dałoby się ją przeżyć.

7. Ta stylizacja jest troszkę lepsza niż poprzednie, ale nadal nie podoba mi się spódnica Kat. Myślę, że aktorka powinna nosić krótsze sukienki.

6. Hmm... Na początku zastanawiałam się, czy to sukienka, czy kombinezon. Nadal trudno stwierdzić...

5. Ta sukienka jest naprawdę ładna. Jedyne, co mi się w niej nie podoba, to kołnierz. Wydaje się byż zbyt prosty.

4. Sukienka śliczna, błyszcząca i idealnie się układa. Myślę, że gdyby ją lekko skrócić, wyglądałaby jeszcze lepiej.

3. Ta stylizacja jest jedną z moich ulubionych. Prosta, szykowna sukienka, w której Kat wygląda uroczo. 

2. Na drugim miejscu umieściłam tę stylizację, gdyż według mnie Kat wygląda w niej nieziemsko.

1. Czas na miejsce pierwsze. Nic dodać, nic ująć. Sukienka: koronkowa, krótka i boska. A buty? Cudowne ♥


To było oczywiście tylko moje zdanie. Jeśli zmienilibyście kolejność, dajcie znać w komentarzach. 
Co myślicie o takich wpisach? Podobają Wam się?

~ Darkheart

3 komentarze:

  1. Fajny wpis,podoba mi się i zgadzam się co do pierwszego miejsca bo wygląda wspaniale ta sukienka i buty po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze miejsce niczego sobie, tak samo jak inne stylizacje. Trzeba czymś przełamać nudę. ;)

    Może zrobicie post seriach dotyczących- dzieci Willa, Tessy i innych. Oraz historii powstania kręgu i ich członków.

    Pozdrawiam Zizi.

    Dior-976.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje, dziewczyna ma gust! :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic