wtorek, 7 czerwca 2016

Cześć!

Cześć!
Jestem nową stażystką na tym blogu. Mam nadzieję, że przejdę przez okres próbny i zostanę z Wami na dłużej. Ze względu na to, że to mój pierwszy post, opowiem Wam coś o sobie. Mam na imię Klaudia. Mam 16 lat. Kocham pisać opowiadania. Jeśli są tu fani skoków narciarski, to może spotkaliście się z moją twórczością.
Shadowhunters zaczęłam oglądać niedawno, ale pokochałam ten serial od pierwszego odcinka. Bardzo lubię wszystkie postacie, ale moim ulubionymi są Izzy, Alec i Magnus. Malec rządzi.
Jakie są Wasze ulubione postacie i pary? A które te mniej lubiane? Jestem ciekawa Waszych odpowiedź.

Pozdrawiam,
Anahi

5 komentarzy:

  1. Ja kocham Clace, ale pokochałam je czytając Dary Anioła, więc kiedy oglądałam serial to już od początku wiedziałam, że jakie by ono nie było, to i tak je jeszcze bardziej pokocham☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za książki biorę się w wakacje, więc też pewnie ich pokocham. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu czytam tego bloga. Cieszę się, że nowa redaktorka na podobne zainteresowania do mnie tak jak Shadowhunters czy skoki narciarskie. Powodzenia podczas okresu próbnego. AlissonHolmes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miły komentarz. Jakie to fajne, że mamy wspólne pasje <3

      Pozdrawiam,
      Anahi

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic