wtorek, 14 czerwca 2016

Nietypowe związki - NOWA SERIA

W tej serii przyjrzymy się nietypowym związkom, które dotyczyć będą bohaterów z różnych seriali. Dziś zajmiemy się połączeniem z Teen Wolf. Jeśli jesteście ciekawi tej serii, zapraszam do rozwinięcia!

Alec & Alison
 Moim zdaniem ta para byłaby jedną z moich ulubionych. Oboje mają wspólne cechy charakteru. Dopełniają się w każdym celu. Jestem, jak najbardziej na TAK!


Alec & Lydia
 Cóż... Ta para za mną nie przemawia. Oni mają różne charaktery i nie jestem pewna, jak to wszystko by się ułożyło. Jestem na NIE!

 Alec & Jackson
Och... Ta para jest świetna <3 Kocham obu tych panów, a ich połączenie to wielka bomba. Chciałabym zobaczyć ten związek na ekranie. Jestem na wielkie TAK!

Izzy & Derek
Na samym początku ten związek nie do końca mi się podobał, ale po głębszym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że byłby świetny. Jestem na TAK!

Izzy & Stiles
Ta para należy do moich ulubionych. Już wyobrażam sobie ich pierwsze spotkanie, a później związek. Byliby świetną parą. Jestem całkowicie na TAK!

Jace &  Lydia
Tutaj... Hmm... Ten związek przypominałby mi trochę związek Lydii i Jacksona. Nie wiem, czy bym ich polubiła, więc w tym przypadku nie mam zdania.

Jak podoba Wam się seria? Szczerze mówiąc, ja ją bardzo polubiłam. Czekam na Wasze opinie!

3 komentarze:

  1. Alec i Jackson to cuuuuudo! <3 Kto mi napisze coś o nich, hm? Żebram o os'a! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mogliście zapomnieć o Alecu i Stilesie?! najlpesza para! https://www.youtube.com/watch?v=hCELDS53Xv4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nikim nie zapomniałyśmy :) Wybrałam pojedyncze parę, bo jeśli chciałabym opowiedzieć o każdej możliwej opcji, to ten post nigdy by się nie skończył.

      Pozdrawiam,
      Anahi

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic