wtorek, 14 czerwca 2016

Wywiad z Emeraude Toubia dla Ferrvor Magazine

Jakiś czas temu opublikowałam najnowszą sesję aktorki dla powyższego magazynu. Ale aktorka nie tylko miała sesja zdjęciową, ale również wywiad. Zapraszam do rozwinięcia.



Co uważasz za najseksowniejszą część mężczyzny?
Najseksowniejsze są usta, ręce i oczy.

Jakie są cechy bycia dobrym dżentelmenem według Emeraude Toubia?
Niektórymi cechami bycia dobrym dżentelmenem jest ciężka praca, ktoś z poczuciem humoru, który cieszy się życiem i traktuje matkę jak królową.

Jakie są 3 rzeczy, których NIE można zrobić wychodząc z tobą na randce?
-Nie staraj się być kimś kim nie jesteś.
-Nie myśl, że to fajnie NIE jeść. Kocham jeść!
- Nie bądź ciągle na telefonie. (Co jest problemem w dzisiejszych czasach!)

Jaki jest najlepszy sposób, żeby zaprosić dziewczynę na randkę według ciebie? Tekst ? Rozmowa telefoniczna? Liścik miłosny?
Jestem fanką starszego stylu, więc liścik miłosny zadziała najlepiej.

W jakim momencie czujesz się najseksowniejsza?
Kiedy jestem szczęśliwa. Sądzę, że kobiety są najseksowniejsze z uśmiechem na twarzy.

Jak to było pracować w ,,Shadowhunters’’?
To z pewnością marzenie. Zarezerwowałam tę rolę po tym jak byłam w LA tylko trzy miesiące. Nigdy nie przypuszczałam, że to się stanie.

Jak to jest grać Isabelle Lightwood?
Kocham Isabelle. Namiętna wojowniczka! I wiele się od niej nauczyłam. Uwielbia ubierać się i wyglądać wspaniale, ale wie, że w życiu są rzeczy ważniejsze niż to jak wyglądasz.

Możesz się podzielić z nami jakimś sekretem?
Prawie zraniłam kogoś moim batem!

Nasz zespół kocha twoją grę aktorską, w jaki sposób przygotowałaś się do swojej roli?
Wiele treningu sztuk walki W SZPILKACH!! Można sobie wyobrazić jak wyglądały moje stopy po takim treningu.

Wszelkie cele zawodowe, które chcesz osiągnąć w tym roku?
Chciałabym zamówić swój pierwszy film fabularny.

Jak spędzisz w domu ,,leniwy dzień’’?
W leniwy dzień obejmowałabym jedzenie i oglądała filmy. Disney, animowane i komedie romantyczne są moimi ulubionymi.

Ulubiona potrawa, bez której nie możesz żyć?
Meksykańskie jedzenie! " Milanesas " mojej babci jest najlepsze!

Czy kiedykolwiek czułaś odpychanie? Jak można wybić się w górę?
Tak i myślę, że wiele dziewczyn przez to przechodzi. Ja po prostu spędzam czas z przyjaciółmi i próbuje zrobić coś zabawnego.

Jaka jest twoja wymarzona rola?
Chciałabym grać księżniczkę Disney’a.

Jakie różnice widzisz między hiszpańskimi widzami i amerykańskimi widzami?
Muszę przyznać, że obaj są równie namiętni.  

Jak minął ci dzień z naszymi fotografem Kalebem Khu i zespołem Ferrvor?

Kocham Kaleba! Było dużo zabawy i kocham fakt, że czuję się tak komfortowo i przyjemnie, gdy jestem fotografowana.  

3 komentarze:

  1. Według mnie, jeśli Disney nakręciłby filmową wersję Alladyna to w roli Jasminy musiałaby pojawić się Eme. Nie ma innej opcji!😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic