poniedziałek, 13 czerwca 2016

Nowa seria książek

Cassandra Clare wydaje nową serie książek! Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam do rozwinięcia!

Autorka książek na podstawie, których powstał serial, wydaje nową serię!
Najważniejszą informacją znajdziecie poniżej.
1. Książki będą opowiadać o Magnusie Bane.
2. Seria ma składać się z trzech książek.
3. Cassandra będzie współpracować przy jej tworzeniu z innym autorem, a mianowicie z Wesleyem Chu.
4. Premiera będzie mieć miejsce prawdopodobnie w październiku 2017 roku.


Co myślicie o nowej serii? Przeczytacie? Ja się bardzo cieszę, że Cassandra napisze nowe książki, a fakt, że będą one opowiadały o  Magnusie cieszy mnie jeszcze bardziej! Czekam na Wasze opinie.

6 komentarzy:

  1. CUDOWNIE :D
    Mam nadzieję, że pojawi się tam również Alec ;3
    Już nie mogę się doczekać aż dostanę tę książeczkę w swoje łapki ;3

    fantastyka-raja-kalpana.blogspot.com (ispirowane DA c: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zapomniałam się zapytać.
      Tłumaczyłyście może opowiadania z Akademii Nocnych Łowców bądź wiecie, gdzie można pobrać pdf, nawet po angielsku?

      Usuń
  2. Jej! Mam nadzieję, że w tej serii będzie więcej Maleca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie! Na pewno mają być opisane ich wakacje, na których byli w 4 części, a co za tym idzie - ich pobyt w Paryżu, i to pewnie powód, dla którego kategoria jest "dla dorosłych". :D Poza tym na pewno będzie więcej o dzieciństwie Magnusa.

      Usuń
  3. z chęcią przeczytam, podoba mi się jej sposób pisania :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic