poniedziałek, 13 czerwca 2016

Jacy oni są? - NOWA SERIA

Wymyśliłam nową serię, która będzie skupić się na jednym z bohaterów serialu. Dziś zajmiemy się główną bohaterką. Jeśli jesteście ciekawi nowej serii, to zapraszam do rozwinięcia!

1. Najlepsza cecha charakteru
Wydaję mi się, że tutaj warto wyróżnić oddanie Clary i jej dobro. Dziewczyna mogłabym zrobić wszystko, żeby uratować swoją matkę i przyjaciół. Kieruje się sercem i jest strasznie zaangażowana w relacje z innymi.

2. Najgorsza cecha charakteru
Hmm... Tutaj uważam, że jedną z najgorszych cech charakteru Clary jest niezdecydowanie i często pochopne zachowania. Dziewczyna ma problemy z podjęciem różnych decyzji i nie wie, co zrobić. Innym razem natomiast nie przemyśli wszystkich za i przeciw i wtedy działa strasznie pochopnie.

3. Relacje z innymi
Jak wspomniałam już wcześniej, Clary ma bardzo dobre relacje z innymi ludźmi. Oczywiście są też tacy, którzy za nią nie przepadają, ale jest ich mniej. Clary na początku znajomość jest nieufna, jednak później otwiera się na innych i stara się im pomóc w każdej sytuacji.

4. Najlepsza przyjaźń
Tutaj mam kilka typów i nie jestem pewna, na kogo powinnam postawić. Wydaję mi się, że pomimo wszystko to będzie przyjaźń z Simonem. Prawda jest taka, że Clary traktuje go jedynie jako najlepszego przyjaciela, może jak brata, ale nie jest w nim zakochana. Zrobiłaby dla niego wszystko i jest naprawdę oddaną przyjaciółką.


5. Najlepsza chemia
Tutaj bezkonkurencyjnie wygrywa Clace. Oni już na samym początku coś do siebie poczuli, a przez cały pierwszy sezon ich relacja miłosna się rozwija. Są naprawdę dobrą parą, która wzajemnie się uzupełnia. Kochają się i bardzo im na sobie zależy. Jestem bardzo ciekawa, co będzie działo się pomiędzy nim w 2 sezonie...

6. Relacje z rodzicami
Clary i jej mama mają wspaniałe relację. Są dla siebie wielkim wsparciem i traktuję się wzajemnie, jak przyjaciółki. Jocelyn przez całe życie okłamywała córkę, ale jednak to nie zniszczyło ich wielkie miłości do siebie.


Clary i jej ojciec... Cóż... Tutaj sytuacja nie wygląda tak kolorowo. Clary nie znała swojego ojca, a nagle dowiaduje się, że jest dla niej zagrożeniem, z którym musi walczyć. Ich relacje są chłodne, wręcz tragiczne.

7. Ogólna ocena postaci
4/5
Lubię postać Clary, ale nie uwielbiam. Często jej zachowanie mnie irytuję, ale jest też tak, że ją podziwiam.



Jak podoba Wam się seria? Obstawiajcie swoje typy w każdej kategorii! Z kim kolejna odsłona serii? Czekam na Wasze odpowiedź!

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście uważam, że Clary w serialu różni się od tej w książce. Książkowa Clary nie miała tzw symptomu irytującego bohatera natomiast serialowa wręcz emanuje irytacją. Nie mogę jej znieść. Co prawda jej wygląd pasuje lepiej do opisu z książki niż tej z filmu, jednak tamta miała lepszą grę aktorską.

    Seria jak najbardziej na tak ;P
    Fajnie by było jakby następny był Alec c:

    fantastyka-raja-kalpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na serię ;) ja tam lubię Clary ;)
    Kate też jest spoko. ;)
    Czekam niecierpliwie na moich faworytów : Magnus i Alec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal nie przywykłam do serialowej Clary. Kath jest dobrą aktorką, ale z wyglądu i z zachowania jakie odgrywa nie nadaje się według mnie na Clary. Wolę zdecydowanie Lily Collins, która bardziej przypominała z wyglądu i z zachowania moją Clary z książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa seria :) Clary lubię ale jakoś nie jestem wielką fanką tej postaci w serialu - co innego w książce ;3 Teraz mógłby być Alec albo Izzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię Clary. Kat bardzo dobrze gra rolę Clary moim zdaniem.
    Seria bardzo fajna. Ja chciałabym zobaczyć Jace albo Izzy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic