poniedziałek, 18 lipca 2016

6 najlepszych openingów serialu

Kiedyś dodałam listę kilku najlepszych zwiastunów zrobionych przez fanów. Dziś przyszedł czas, by wziąć pod lupę najlepsze openingi przewijające się przez Youtube'a od czasu ogłoszenia serialu.
Zapraszam:
6.
Bardzo spodobał mi się ten efekt rozpadającego się szkła. 
Natomiast czułam, że ta muzyka za bardzo miesza.

 5.
Mam wrażenie, że te wszystkie openingi są na zbyt przekombinowane. A przecież jak to się mówi ,,co za dużo to nie zdrowo''. Zawsze oryginalny opening serialu wydawał mi się nazbyt przekombinowany, ale jak się okazuje do granicy mu jeszcze daleko.

4.
Chyba najbardziej ze wszystkich serialowych openingów podoba mi się ten wykonany do Teen Wolfa. Ta muzyka sprawia, że wszystko potrafi dobrze wyglądać. Tak samo tu, opening nie jest najlepszy, ale mimo wszystko bardzo mi się spodobał i musiałam go tu umieścić.

3.
Też w stylu Teen Wolfa, ale już mniej tych ozdobników i filmik od razu stał się przyjemniejszy dla oka.

2.
Mam wrażenie, że idziemy w dół, od największej papki do najmniejszej. Tu ponownie Teen Wolf, ale efektów jest widocznie mniej i choć na Youtubie można znaleźć wiele praktycznie identycznych openingów to wybrałam ten ze względu na bardzo ładną czcionkę. W innych tego typu wersjach to właśnie to mnie odstraszało.

1.
I w końcu obowiązkowa pozycja dla każdego serialu. Opening, który chyba każdy zna. A mianowicie wersja z serialu Przyjaciele. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam styl openingu jak i piosenkę przewodnią. Chociaż patrząc na tematykę serialu taka beztroska piosenka kojarząca się z wesolutkimi Przyjaciółmi wydaje mi się tu wręcz komiczna.

Niestety mimo, iż jest kilka (ale nie wiele) wersji openingów, które mi się podobają to nie ma takiej, którą chciałabym zobaczyć w serialu, łącznie z tą oficjalną wersją. Po prostu wydaje mi się, że do tego serialu nie istnieje dobry opening. Według mnie najlepiej, by było gdyby pojawiał się po prostu ładny napis ,,Shadowhunters'' i tyle. Coś jak w serialu ,,Dead of Summer''. 


Prosty czarny napis wykonany w ładny sposób, zero kombinacji, a efekt jest.




3 komentarze:

  1. można wiedzieć jaka będzie następna tematyka opisania filmów? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w 6 mi też się podobał ten efekt rozpadającego szkła a muzyka była źle dobrana
    5 mi sie nie podobała wógle - za dużo wszystkiego
    4 bardzo mi się podobała - muzyka i kadry fajnie zgrane ze sobą, ten niebieski dym nadawał czołówce tajemniczości
    3 i 2 fajnie zrobione ale nie ,,porwały'' mnie
    1 piosenka z Przyjaciół jest jedną z moich ulubionych. zgadzam się z wytrwałą połączenie tej piosenki i tematyki serialu jest komiczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jesli o openingi chodzi, to ja je lubie. zwlaszcza w ten wolf, pll czy sh

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic