piątek, 22 lipca 2016

Shadowhunters United #4



Z jaką postacią z serialu najbardziej się utożsamiasz?
Jak widzisz swoją przyszłość?
Ulubiony typ bohatera?

1.
Myślę, że jestem takim połączeniem Clary/Izzy/Simona/Aleca. Wiem to dość dużo, ale mam coś z każdej z tych postaci i myślę, że ich połączenie dałoby mnie (jak słodko). 
Jestem artystką jak Clary, ale potrafię być twarda jak Izzy, do tego rzucam durnymi tekstami wskazującymi na moje uzależnienie od seriali i potrafię być tak oschła i sarkastyczna, że ludzie czasami boją się do mnie podejść. Ale nie martwcie się, to tylko w realu. Tu jestem potulna jak baranek. 

2. 
 Ponieważ został mi tylko jeden rok liceum to moja przyszłość znajduje się tuż przede mną. Jakbym znajdowała się w ogromnej wielkości pokoju, a jedyne drzwi prowadzące mnie do przodu powoli się do mnie przybliżały. Teraz co jakiś czas się oddalają, ale to już inna kwestia. 
Póki co planuje zostać psychologiem, jak się uda wyjadę do Anglii po studiach.

3.
Uwielbiam męskich bohaterów, którzy nie są takimi typowymi mięśniakami, a zwykłymi facetami coś jak Stlies z TW, czy Noah ze Scream. Właśnie takich gości lubię, pełnych sarkazmu z obsesją na jakimś punkcie. Czy to morderca w mieście, czy to dziwne zjawiska.
Lubie też mrocznych bohaterów, ale nie zawsze, np w Scream bardzo lubię postać Eliego, choć z tego co czytałam to nie wielu go lubi.
W książkach lubię postaci typu Quentina z PM, Ethana z PI, czy Percy'iego Jacksona.

Piszcie swoje odpowiedzi w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Mam pytanko. Czy tłumaczyłyście lub tłumaczycie "Akademię nocnych łowców"? Bo gdzieś się natknęłam na posta, a nigdzie nie mogę znaleźć tłumaczeń, a bardzo bym chciała przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka znajduje się w zakładce ,,E-booki''

      Usuń
    2. Dziękuje.

      Usuń
  2. 1. I'm hybrid!!! Ja jestem mieszanką wybuchową... Clary, Jace, Alec, Izzy, Magnus i do tego Simon... Zależy od sytuacji lub ogólnie od mojego samopoczucia, a jestem jedną z tych postaci. Cóż, moi znajomi mają ze mną ciężko;)
    2. Jak na razie moja przyszłość to dla mnie jeden wielki misz-masz...
    3. Lubię aroganckie postacie z wrażliwym środkiem i fiołem na jakimś punkcie... Tak, mam nie równo pod sufitem;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic