piątek, 1 lipca 2016

Nietypowe związki

Kolejna odsłona serii "Nietypowe związki". Tym razem połączymy naszych bohaterów z postaciami z serialu Pretty Little Liars.
Więcej w rozwinięciu!
Alec & Aria
Ta para wyglądałaby pięknie wizualnie. Co do charakterów to nie jestem pewna, ale myślę, że Aria z pierwszy sezonów idealnie pasowałaby do naszego Aleca. Jestem na TAK!

Alec & Hanna
Widzę ten związek. Hanna jest bardzo inteligentną osobą. Udowodniła to wiele razy, ale trzyma się w cieniu i nie wierzy w swoje możliwość. Podobnie jest z Alecem. Widzę tę parę i wiem, że byłabym fanką. Jestem na TAK!

Alec & Spencer
Jestem pewna, że byłabym wielką fanką tego związku. Spencer zawsze myśli trzeźwo, podobnie jak Alec. Tworzyliby świetny team! Jestem na WIELKIE TAK!

Jace & Spencer
Nie widzę tej pary. Spencer należy do osób niezależny. Nie działa też pod wpływem emocji. Wydaję mi się, że nie do końca by do siebie pasowali. Jestem na NIE!

Jace & Emily
Widzę tą parę! Jace opiekujący się Emily, która ufa za często... Chłopak ratujący ją z opresji... Jestem na TAK!

Izzy & Toby
Szczerze mówiąc, nie widzę tego związku. Toby jest zbyt sztywny dla Izzy. Jestem na NIE!

Izzy & Ezra
Widzę ten związek jako romans nauczyciela z uczennicą. Izzy świetnie nadawałaby się do tej roli. Jestem na TAK!

Clary & Caleb
Wydaję mi się, że ta para mogłaby się pojawić. Caleb byłby wspaniałym chłopakiem dla Clary. Jestem pewna, że by się ją opiekował. Jestem na TAK!

To tyle! Tym razem nie znalazłam filmików. Co myślicie o tych parach? Wyobrażacie sobie którąś z nich w serialu?

1 komentarz:

Theme by Lydia Land of Grafic