piątek, 1 lipca 2016

Shadowhunters United #1

Większość z was stwierdziła, że poznanie się lepiej to dobry pomysł na te gorące letnie dni. Także przychodzę do was z pierwszym postem z serii ,,Shadowhunters United''. Seria będzie się pojawiać raz tygodniu w piątek i będzie trwać do końca wakacji. W każdym poście znajdziecie trzy pytania. Jedno związane w mniejszy lub większy sposób z serialem i dwa poza tematyką. W notce znajdziecie również moje odpowiedzi.


Jak zaczęła się twoja przygoda z Shadowhunters?
Ulubiona aktorka i aktor?
Ulubiona książka?

1. 
 W moim przypadku przed serialem udało mi się przeczytać wszystkie części DA, jak i DM. Książki zaczęłam czytać już po wyjściu filmu na ich podstawie, gdy to zobaczyłam okładkę 1 części. Mimo, iż prezentowała ona filmową Lily i Jaimiego nigdy nie byłam przekonana do ich roli. Przeczytałam trzy pierwsze części, po czym stwierdziłam, że mi się nie chcę i odłożyłam serię na bok. Dopiero rok temu, gdy dostałam od swojej klasy książkę DA i DM postanowiłam do tego wrócić. I jak widać w porę.

2. 
 Moi ekranowi ulubieńcy z reguły zmieniają się w raz z nowym filmem, ale chyba na zawsze będę mieć taką jedną aktorkę z której roli zawsze będę się niezmiernie cieszyć: Chloe Grace Moretz. Uwielbiam jej rolę w Carrie, If I Stay i Kick-Ass. Dodatkowo jestem wielką fanką jej urody i stylu.
Co do aktora, raczej nie posiadam ulubionych, chyba żaden po prostu nie przykuł dotąd mojej uwagi na tyle, by zapamiętać jego nazwisko. Ale mogę tu wymienić Zac'a Efrona. Uwielbiam jego głos i bardzo cieszę się, że to jego głos (serio, miałam wątpliwości), a także urodę i fimy w jakich gra, choć uważam, że stać go na więcej. 

3.
 To jest chyba jedno z tych pytań przy, których ciężko uzyskać ode mnie odpowiedź. Książek mam ponad sto, z czego doliczyć można kilka ściągniętych na telefon. Chociaż jakby odliczyć te, których nie polubiłam to chyba wrócimy do punktu wyjścia. 
Okej, oczywiście ubóstwiam Dary Anioła, ale nie jest to moja ulubiona książka. Jest kilka książek, które mają specjalne miejsce w moim sercu:
Deklaracja, Drżenie, HP, DM, If I Stay (i druga część), Papierowe Miasta, Ja, diablica, Piękne Istoty.

A jakie są wasze odpowiedzi? Poznajmy się lepiej!

6 komentarzy:

  1. 1. Przeczytałam Miasto Kości, i choć książka mnie zaciekawiła to nie przyciągała mnie... Dopiero po tym jak zobaczyłam film, stwierdziłam, że niewiele ma on wspólnego z książką i do niej wróciłam... I wtedy Clary i Jace zawładneli moim sercem i musiałam przeczytać całą serię;)
    2. Hmm... Nie mam jakiś ulubionych, ukochanych aktorów, ale lubię Angelinę Jolie i Johnnego Deep'a... Szczególnie podoba mi się film ,,Turysta'', w którym razem grają.
    3. Ja również mam problem z wybraniem ulubionej książki i na pewno mam ich około 200, jak nie więcej... Cała, wielka szafa kryje w sobie moje książki... W moim sercu specjalne miejsce mają: Dary Anioła, Seria Lux, Seria After, Dotyk Julii, Delirium, Maybe someday i Ugly love...

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Sześć lat temu zobaczyłam książkę "Dary Anioła - Miasto kości". Tytuł sprawił, że przeszedł mnie dreszcz. Po przeczytaniu się wkurzyłam, bo rzekomo Clace to rodzeństwo! Rok poźniej dostałam tom drugi, więc myślę - przeczytam . I tak poszło do przodu. Do tego doszły Diabelskie Maszyny i Kroniki Bane'a <3
    Kiedyś w telewizji leci film, więc go obejrzałam, ale z bohaterów mogłam zaakceptować tylko Clary i Jace'a i ewentualnie Magnusa. Val był jakiś taki ... za młody. Alec za stary. Izzy nie wyglądała mi na łamaczkę serc. A Simon? Taki troszkę sztywny xd
    A gdy zobaczyłam info o serialu i kto w nim zagra - oszalałam! <3
    Tu Valentine jest taki, jakm go sobie wyobrażałam! ;) Jocelyn i Luke - świetnie dobrani ;)
    Bałam się jak Kate zagra Clary , ale nie potrzebnie! ;) Podoba mi się w tej roli bardziej niż Lily (chociaż ją uwielbiam). Jace - boski! ;) Jamie też jest cudowny, ale przy Dominicu wydaje się taki - chudziutki Xd Simon - idealnie! Isabelle - strzał w dziesiątkę <3 Nawet Maryse i Robert są świetni! ;) Hodge - super! ;) a Lydia? Nowa postać, ale aktorka świetna (jako Lydii jej nie lubiałam, bo ja TeamMalec *,*) I wreszcie Alec ! <3 ideał! *,* a Magnus? Harry, i love you! <3 cudowna gra aktorska! Dzięki niemu Magnus jest Magnusowy! *,* także tego...
    Mam kuku na punkcie Maleca <3
    2. Harry <3 Matt <3 Emeraude, Dominic, Alberto, Kate ;) hah
    Oprócz nich to jeszcze Vin Diesel, Johnny Deep, Jason Statham, Jet Li, Lana Parrilla, Colin O'Donoghue (Kapitan Hook *,*) i Michael Socha ;>
    3. Na pewno wszystkie książki Cassie i Trudi Canavan! ;) i jeszcze kilka innych.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Książek nie czytałam bo nie lubię czytać a moja przygoda zaczęła się jak oceniałam film Dary Anioła na filmwebie i zobaczyłam że jest coś podobnego-serial. Przymierzałam się 3 razy do oglądanie tego serialu na początku mi się nie podobał ale teraz jest moim ulubionym.
    2. Aktorzy to Martina Stoessel,Lily Collins,Tyler Posey,Tyler Hoechlin,Dylan O'Brien,Paul Wesley,Joseph Morgan,Daniel Gillies,Phoebe Tonkin,Robbie Amell,Shelley Hennig,Nina Dobrev,Britt Robertson,Liam Hemsworth,Katherine McNamara,Crystal Reed,Dominic Sherwood,Jorge Blanco,Lodovica Comello,Sam Claflin,Douglas Booth,Dove Cameron,Scott Eastwood,Taylor Lautner i Theo James (jest jeszcze parę ale to i tak dużo)
    3.Tak jak pisałam wcześniej nie lubię czytać le ostatnio przeczytałam Tajemny krąg księga 1 i bardzo mi się podobała więc przeczytam jeszcze księgę 2

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Moja przygoda z ze światem Cassie zaczęła się od obejrzenia filmu i z ciekawości sięgnęłam po książki które pokochałam (TMI <3; TID, Tales of Shadowhunters Academy). Jak się dowiedziałam że będzie serial to oszalałam ze szczęścia. Aktorzy serialowi dobrani cudownie do swoich ról. Gdy ogląda się Alana w roli Valentine to przechodzą człowiekowi ciarki po plecach. Moją ulubioną parą jest Clace - Kat i Dom według mnie idealnie oddają charaktery tych postaci.
    2. bardzo lubię Kat, Dominica, Alberto, Emeraude, Harry'ego i Matthew a poza nimi Vin Diesel, Jason Statham, Paul Walker, Morgan Freeman, Cate Blanchett, Lily James, Lacey Chabert
    3. Jestem molem książkowym. Nie mam jednej konkretnej ulubionej książki. Oczywiście Dary Anioła Cassie. A poza tym lubię wracać do serii Miecz Prawdy Terry'ego Goodkinda, do Władcy Pierścieni J.R.R. Tolkiena, seria książek o Claire Fraser autorstwa Diany Gabaldon, seria Cherub Roberta Muchamore. Ostatnio przeczytałam trylogię Selekcja Kiery Cass - też bardzo fajne książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Książkę kupiłam kiedyś w Realu'u. Spodobał mi się opis, ale zanim ją przeczytałam podchodziłam do tego chyba z pięć razy. Aż pewnego dnia w końcu zebrałam się w sobie i zaczęłam ją czytać. No i przeczytałam ją w jedną noc :D Potem część druga, trzecia itd. Co do filmu? Hmmmm... Szczerze nie koniecznie przypadł mi do gustu. Było wiele niedociągnięć, pominiętych kluczowych scen i tych szczególnych scen, które zapadły w pamięć czytając książkę. No i Lily Colins nie pasowała mi do roli Clary, dla mnie była jej całkowitą przeciwnością. Za to Jamie Campbell Bower pasował mi idealnie do roli Jace'a! Przynajmniej jak miałam takie wrażenie. Ale Serial jednak najbardziej odzwierciedla książkę oraz dodaje parę innych ciekawych szczegółów ;)No i w serialu dobrali naprawdę wspaniałych aktorów do ról Simona, Izzy, Aleca jak i najcudowniejszego Magnusa ;)
    2. Moja ulubiona aktorka? Trudne pytanie.Chyba nie mam faworytki w tej kategorii. Ulubiony aktor? Leonardo Dicaprio. Kocham go za rolę w filmie "Co gryzie Gilberta Grape'a". Naprawdę odegrał tą rolę fenomenalnie!
    3. Ulubiona książka. Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Uwielbiam książki Nicholasa Sparks'a, ale jeśli miałabym wybrać jedną jedyną to nie potrafiłabym takowej wybrać. Ale bardzo podobały mi się książki "Zostań jeśli Kochasz" oraz "Wróć jeśli pamiętasz" Gayle Forman. Autorka bardzo dobrze i emocjonalnie opisała uczucia bohaterów. Można było przeżyć ich historię tak jakby się ich słuchało osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Najpierw zobaczyłam film, kompletnie nie wiedziałam ,że istnieje taka książka :)
    Potem jak opętana szukałam drugiej części ale nie było, zdesperowana wzięłam się za "Miasto Popiołów" potem leciały kolejne i kolejne, przeczytałam DM i dowiedziałam się ,że będzie serial! Tak powstała moja miłość do #SH
    2. Niestety ulubionej aktorki nie posiadam
    Ale aktora już tak.
    Mianowicie jest to Daniel Sharman, poznałam Go w roli Issaca (Teen Wolf) i się zakochałam ♥ Ale! Kocham również Toma Henksa za wspaniałe "Anioły i Demony " oraz " Kod Da Vinci"
    3. Tutaj nie ma innej opcji niż " Mroczne Intrygi : Pani Noc"
    Czytałam DA ale Pani Noc mnie urzekła tak samo jak genialne ' Diabelskie Maszyny" ♥
    Ogólnie kocham twórczość Cassy *-*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic