sobota, 9 lipca 2016

Shadowhunters United #2

Dziś post trochę później. W rozwinięciu znajdziecie pytania.

Co ci się nie podoba w serialu?
Ulubiony film?
Wolisz kawę, czy herbatę?

1. 
Lubię ten serial, inaczej, by mnie tu nie było, ale jest kilka rzeczy, które gdybym mogła z chęcią bym zmieniła. Po pierwsze niektóre zmiany moim zdaniem wyszły na niekorzyść serialowi, np. z chęcią zobaczyłabym scenę Jace'a mówiącego do uśpionej Jocelyn. Oprócz tego niektóre efekty specjalne i kolorystyka (ten niebieski, zielony, jakoś nie podoba mi się to razem) trochę kłują mnie w oczy. Ale to nie oznacza, że serial jest zły. Wydaje mi się tylko, że należy być obiektywnym nawet względem seriali.

2.
Stuck in Love. Film opowiada o pisarzu, którego zostawiła żona, ale nie może się pogodzić z jej odejściem i nadal czeka licząc, że ona wróci. W filmie pojawia się Lily Collins jako jego córka, również pisarka. 

3.
Pytanie tak ciężkie jak wybór ulubionej książki. Myślę, że zależnie od humoru lubię pić jedno lub drugie. Na pewno, gdy jest zimno, pada deszcz lub śnieg skuszę się bardziej na herbatę, ale kawę lubię pić z czystego przyzwyczajenia i nałogu. Gdy piję kawę łatwiej jest mi pisać (a najlepiej po 5 filiżankach, gdy czuję się jak na haju, wtedy świetnie mi się pisze). Herbata za to zaspokaja mój głód. Czasami nawet potrafię sobie zrobić oba napoje i pić je na zmianę.


Piszcie swoje odpowiedzi w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. 1. Nie podoba mi się w serialu charakter Jace'a.
    2. Na chwilę obecną footloose (ta nowsza wersja)
    3. Kawa

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Z pewnością coś mi się nie podoba w serialu, ale nie wiem co Xd może to, że Ragnor umarł w pierwszym sezonie? I wgl za szybko obudziła się Jocelyn . W drugim sezonie byloby spoko. ;) a tak to nie mam uwag xd
    2. Trudne pytanie... Lubię dużo filmów ;) najczęściej fantasy ;)
    3. Kawa *.*. Zdecydowanie, kawa! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hmmm... To , że Jace to taki goryl, i te dziwne Serafickie ostrza ,które kojarzą mi się z mieczami świetnymi :/
    2. Fantasy i Romantyczne = ♥
    3. Herbata *-* z Cytryną ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.W sumie to wszystko mi się podoba tylko postać Simona ale powoli się do niego przekonuję bo uwielbiam wampiry
    2. To chyba jedno z trudniejszych pytań bo oglądam filmy nałogowo ale zazwyczaj Romansidła, Fantasy i Muzyczne/Taneczne. Ostatni film który pokochałam to Tini: Nowe życie Violetty
    3. Nie piję ani Kawy ani Herbaty ale z dwojga złego to chyba Kawa

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. nie podobało mi się to, że Simona przemieniła Camille a nie jak w książkach Raphael. Poza tym nie mam uwag.
    2. trudne pytanie - chyba nie potrafię na nie odpowiedzieć - dużo filmów ;-)
    3. w zależności od sytuacji i nastroju wybieram kawę lub herbatę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.nie czytalam ksiazek wiec nie wiem ile się nkezgadza, narazie zadnych uwag (wzorowy serial)
    2.uuuj kilka ich jest...
    3.aww zalez jaka pora roku, jesien-herbata wiosna-kawa

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic