środa, 13 lipca 2016

Jak nazywasz się w świecie cieni?

Jeśli jesteś ciekawy jakie imię powinieneś nosić jako nocny łowca, zapraszam do rozwinięcia. 
!UWAGA! nie jest to dokładne tłumaczenie, wiele rzeczy zmieniłam i dodałam.



Według ,,Kodeksu Nocnych Łowców’’  imię i nazwisko nefilim powinno określać jego morale, ale musi pozostać niepozorne. Jest to bardzo złożony proces, dlatego aby pomóc ci wybrać odpowiednie nazwisko, powstał ten generator ( niestety Clave nie uzna takich nazwisk jak np. Taniecognia albo Smoczyjeździec)
Tak więc, zamiast zagłębiać się w koszmar nazewnictwa, wystarczy, że klikniesz w generator i poznasz swoje imię.

Moje nazwisko to… Whitebuul. Nie jest tak źle, mogłam gorzej trafić. Koniecznie napiszcie w komentarzu wasze nazwisko!

PS. ,,Kodeks Nocnych Łowców’’ w języku polskim jest dostępny w zakładce ,,Ebooki’’, łącznie z rozdziałem ,,Nazwiska Nocnych Łowców’’ 
-Martyna (Martbook)

21 komentarzy:

  1. Wyszło mi Ashblue ale nie mam pojęcia co to znaczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwiska Nocnych Łowców polegają na połączeniu dwóch angielskich słów w jedno. W twoim przypadku jest to ,,popiół'' i ,,niebieski''.

      Usuń
    2. aaa dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  2. A mi Wrightlight

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluepine - Jestem niebieską sosną, fajnie XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wyszło Shadowhunter <3
    A potem kliknęłam jeszcze raz i wyszło mi Wayland <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wyszło Ravenvine... Kruk+wino?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lightheart :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hunterwood ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic