piątek, 15 lipca 2016

Shadowhunters United #3

Dziś piątek, a to oznacza kolejne pytania ode mnie dla was. Zainteresowanych zapraszam:
Wolisz oglądać serial po angielsku, czy z napisami?
Ulubiona pora roku?
Jaki rodzaj książek/filmów/seriali jest twoim ulubionym?

1.
Jeśli chodzi o moje ulubione pozycje typu Shadowhunters, czy Scream to czekam na napisy, bo chce być pewna, że wszystko zrozumiem, jednak potem odtwarzam sobie ten odcinek ponownie, albo ściągając go na telefon, albo przez Youtube'a w wersji oryginalnej i po przez to się uczę. Ale mam kilka takich serialów ,,niższej kategorii'', które oglądam po angielsku dla wprawy. Wyjątkiem jest jedynie serial ,,I Hate May Teenage Daughter'', który uwielbiam, ale mimo wszystko oglądam po angielsku.

2. 
 Jesień/Zima. Nienawidzę ciepła i słońca, od tego mogę zacząć. Uwielbiam patrzeć na kolorowe liście i śnieg. Wtedy bywa czasem ciemno również za dnia, a ja w końcu jestem stworzeniem mroku. Dodatkowo przy takiej pogodzie mam większą wenę... no na wszystko.

3.
Jeśli chodzi o książki to wszystko o ile nie jest to książka historyczna, na temat jakiejś wojny itp. (sześć godzin historii w roku szkolnym w zupełności mi wystarcza). Najczęściej czytam fantasy, science-fiction, przygodowe.
W przypadku filmów lubię horrory i komedie. Ale najczęściej oglądam komedie, bo filmy są dla mnie formą odpoczynku, akcja gdzieś leci w tle, a ja siedzę i przeglądam Twittera.
Seriale, to już bardziej złożona sprawa, bo jak na razie oglądam seriale o bardzo różnorodnej tematyce - superbohaterowie, fantasy, przygodowe, komedie, horrory (choć te ostatnio najczęściej)
Z resztą w serii ,,Inne seriale'' możecie zobaczyć wszystko co oglądam i widać, że jest to dość zróżnicowane.

5 komentarzy:

  1. 1. Z Napisami ;) wole miec pewnosc ze wszystko dobrze zrozumialam ;p
    2. Wiosna, lato *,*
    3. Fantastyka i horror ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do 3 punktu to filmy, seriale, czy książki, czy wszystko?
      A jeśli wszystko to jakie seriale o tematyce horrorów lubisz najbardziej?

      Usuń
  2. 1. Z napisami
    2. Zima
    3. oglądam tylko filmy i seriale więc gatunki to : muzyczna/taneczne, romantyczne, fantasy, akcji i takie o tajemnicach

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Z Napisami
    2. LAT♥
    3. Fantasy, Romantyczne i Horror :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. zależy co oglądam, np. Shadowhunters, Outlander najpierw bez napisów a potem jeszcze raz z napisami - by upewnić się czy wszystko dobrze zrozumiałam
    NCIS: LA - oglądam bez napisów - dla wprawy
    2. Wiosna i Lato bo jest ciepło i wszystko rozkwita do nowego życia. :-D Za jesienną pluchą nie przepadam
    3. Filmy - komedie, przygodowe, kryminalne
    Seriale - kryminalne, niekiedy historyczne, przygodowe,
    Książki - fantasy, przygodowe, kryminały, czasem podróżnicze

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic