wtorek, 8 listopada 2016

Bohaterowie serialu jako postacie Disneya

Hej! Dziś przyszykowałam dla was luźniejszy post. Jako, iż mam dzisiaj jazdę miałam chwilę pomiędzy lekcjami, a kursem i przygotowałam dla was zestawienie postaci z serialu z kultowymi postaciami z bajek Disneya, które myślę, że każdy z nas zna. Porównania są moim zdaniem świetne, więc warto rozwinąć.

Katherine McNamara/Clary Fray jako Arielka


 Kat jak również postać, którą odgrywa świetnie według mnie pasują do wyglądu i charakteru Małej Syrenki. Ewentualnie dałabym tu jeszcze Meridę Waleczną. Chyba coś w tym jest, że wszystkie rudowłose dziewczyny w telewizji to indywidualistki wiecznie o coś walczące. Ale zdjęcia faktycznie podobne.


Emeraude Toubia/Isabelle Lightwood jako Jasmine
W kółko tylko słyszę, że Eme to idealna Jasmine i gdyby kiedyś powstała adaptacja Alladyna to ona powinna w niej zagrać. Musicie przyznać, że są podobne.


Matthew Daddario/Alec Lightwood jako książę Eryk
 Włosy. Koszula. Nie wiem jak wy, ale ja mam idealnego księcia Eryka z Małej Syrenki. Czyli wszystko prowadzi do Clary i Aleca (Arielka i Eryk).


 Harry Shum Jr./Magnus Bane jako Dżin
 Moim zdaniem Dżin z bajki Alladyn bardzo przypomina naszego Magnusa. Szalony, kreatywny, magiczny. Cały Bane.


Katherine McNamara/Clary Fray jako Boo
 Tylko spójrzcie na tą małą Kath i bohaterkę ,,Potworów i Spółka''. Gdyby miały ten sam kolor włosów.


 Katherine McNamara/Clary Fray jako Elza


 Katherine McNamara/Clary Fray, Dominic Sherwood/Jace Wayland, Alberto Rosende/Simon Lewis jako Marie, Berlioz i Toulouse


 Matthew Daddario/Alec Lightwood jako Alicja z Krainy Czarów
 Jak bliźniaki heh


 Emeraude Toubia/Isabelle Lightwood jako Lilo


***

Która serialowa postać najbardziej przypomina swojego bajkowego sobowtóra? Moim zdaniem wszystkie porównania dotyczące Kat i Matthew są świetne.Uwielbiam też Emeraude jako Jasmine, ale ta dwójka moim zdaniem została najlepiej dopasowana.

1 komentarz:

Theme by Lydia Land of Grafic