sobota, 5 listopada 2016

Zdjęcia z planu

Przepraszam za mój ostatni brak aktywności. Sporo ostatnio u mnie nauki, a do tego towarzyszy mi wieczne zmęczenie. Dopiero liceum, a ja już padam na twarz hehe
Tak, czy siak na dzisiaj mam dla was kolejne zdjęcia zza kulis. Trochę się ich nazbierało. Obiecuję, że po maturze będę bardziej aktywna. Mam też dla was dobrą informację: Serial wraca z 2 sezonem za równo 58 dni. Dla niektórych to może być dużo, a dla innych mało w tym i dla mnie.

Po więcej zapraszam do rozwinięcia:


Jak widzicie w 2 sezonie będziemy mieli okazję zobaczyć kolejną imprezę urządzoną przez Magnusa. Strasznie podoba mi się ta zlepka zdjęć, a także to zdjęcie z wielką runą Angelic Power. Wyszła im po prostu genialnie.

***

Dajcie znać w komentarzach co wam się najbardziej podobało i na co czekacie w tym sezonie.
Postaram się wstawić coś jutro. Ale nic nie obiecuję.

2 komentarze:

  1. Zdjęcie z Angelic Power i obsadą chcącą ją polizać, jak dla mnie jest najlepsze;) A w 2 sezonie czekam na tak wiele rzeczy, że pisanie tego zajęłoby bardzo dużo miejsca. Ale tak między innymi czekam na Maię, Simona jako coraz to 'lepszego' wampira;), na sceny walki, sceny z Clace i na, być może, Sebastiana... Choć nie jest moją ulubioną postacią z Darów Anioła, to czekam na niego naprawdę niecierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno w odcinku z imprezą Magnus pozna osobiście Maxa 😃 nie mogę doczekać się wytłumaczenia kim on jest dla jego brata 😃

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic