sobota, 12 listopada 2016

NOWA SERIA - Aktorzy w teledyskach #1

Cześć, kochani! Kiedy ja coś tutaj dodawałam? Bardzo dawno temu... Przepraszam wszystkich za moją długą nieobecność, ale w moim życiu ostatnio panuje ciągły brak czasu.
Przerwa w serialu nadal trwa, więc postanowiłam stworzyć nową, luźną serię. Chyba nie muszę pisać, na czym będzie ona polegać, bo tytuł mówi sam za siebie.

Na pierwszy ogień idzie Dominic Sherwood i jego udział w teledysku Taylor Swift do piosenki Style.
Informacje w pigułce:
Wykonawca: Taylor Swift
Album: 1989
Data wydania: 2014
Ilość wyświetleń:  455 010 973



Teledysk, a piosenka:
Ten teledysk połączony z tą piosenką, naprawdę do mnie przemawia. Historia, którą możemy zobaczyć, pięknie odzwierciedla to, co słyszymy. Zakochani, którzy do siebie wracają i motyw luster nadaje klipowi wyjątkowość. Dodatkowo swojego rodzaju tajemniczość sprawia, że jest on jeszcze lepszy.

Rola Dominica:
Sam teledysk jest często skupiony na wzroku aktora, co w połączeniu z jego niezwykłymi oczami, pięknie tworzy całość. Każdy z nas wie, że jest on wspaniałym aktorem, a rola tajemniczego mężczyzny świetnie mu wychodzi. Jednym słowem idealnie rola dla idealnego kandydata!

Moja ocena:
5/5
Jak już pewnie zauważyliście, teledysk bardzo mi się podoba. Ja ubóstwiam takie krótkie "filmiki", które mają ukrytą w sobie jakąś historię. W tym teledysku potrafię ją dostrzec za co bardzo wielki plus.

A jakie jest wasze zdanie na temat teledysku? Czekam na opinie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic