czwartek, 10 listopada 2016

Nowy zwiastun 2. sezonu

Hej,
ostatnio pojawił się nowy zwiastun nowego sezonu (już trzeci), dlatego, bez przedłużania, zapraszam do oglądania.
PS. Dziękuje mikito za ,,udostępnienie'' linka na czacie.

Tłumaczenie:
Jace: Spędziłem moje życie opłakując ojca, myśląc, że umarł na moich oczach.
Valentine: Cóż, uczyniło cię to silniejszym, czyż nie?
Jace: Wow, ojciec roku.
W CIENIU
Luke: Znam zasady: krew za krew.
Simon: Kto zna lepiej bałagan z wampirami (?)?
BEZ WOJNY
Magnus: Jesteś wytrzymalszy niż myślisz.
JEST CYWILIZACJA
Isabelle: Żeby zrozumieć jak myśli twój wróg, musisz stać się swoim wrogiem.
Clary: Jace jest jedynym, który może go powstrzymać.
Jocelyn: Nie jest tym, za kogo go masz.

I jak? Jestem zdanie, że jeśli ten sezon będzie tak dobry jak obiecują wszystkie informacje, zapowiada się naprawdę dobre show.
-Martyna (martbook)

5 komentarzy:

  1. Niesamowity zwiastun. Nie mogę doczekać się pierwszego odcinka serialu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko czekam aż ktoś mizdradzi tytuł piosenki w tle......

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co żaden zwiastun 2 sezonu mnie nie zawiódł. Nie mogę się doczekać 2 stycznia

    OdpowiedzUsuń
  4. Martbook, nie ma za co. Jak na coś jeszcze trafię, to tu podrzucę.(mikito)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic