wtorek, 13 grudnia 2016

2x01 - Sneak Peeki

Do premiery 2 sezonu pozostało 19 dni, ale ekipa Shadowhunters nie zostawia nas z niczym. Można, wręcz powiedzieć, że nas rozpieszcza...momentami, aż za mocno. Na dziś mam dla was trzy nowe Sneak Peeki prezentujące odcinek 2x01. Zapraszam! W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie i pozostałe filmiki.

Clary:
Mamo
Jocelyn:
Moja słodka dziewczynka, nie sądziłam, że jeszcze cię zobaczę.
Przepraszam.
Nigdy nie chciałam, żeby coś takiego się stało.
Jedyne czego chciałam to cię chronić
Clary:
Wiem, ale już nie jestem dzieckiem. Nie musisz mnie już chronić.
Jocelyn:
Muszę
Clary:
Ale mówienie mi kłamstw?
To moje życie, miałam prawo wiedzieć.
Jocelyn:
Bałam się
Clary:
Ponieważ poślubiłaś psychopatę.
Mój ojciec.
Jocelyn:
Więc wiesz?
Clary:
Mamo jak mogłaś?
Jocelyn:
Oh Clary, twój ojciec nie zawsze był taki
Clary:
Zasługuję, by wiedzieć kim jestem
Jocelyn:
Wiem i od teraz obiecuję, koniec z kłamstwami.
Clary:
Dobrze. Mam coś dla ciebie.

Podsumowanie:

  • Okej, podoba mi się gra aktorska Kat...
  • ...ale za to teraz irytuje mnie Maxim (Jocelyn). Co jest z nimi?
  • Za wiele się nie dowiedzieliśmy z tego fragmentu, ale ze zwiastunów możemy wywnioskować, że to dopiero początek problemów między matką, a córką.

Isabelle:
Jakiś znak od Clave?
Lydia:
Nie, próbowaliśmy przez ostatnie cztery godziny.
Coś się dzieje.
Magnus:
Hmm, Clave będące niepomocne? Kto jest zaskoczony?
Las rąk.
Alec:
Nie mogę wyczuć Jace'a przez więź Parabatai.
Magnus: 
Znajdziemy go Alexandrze
Isabelle:
Kiedy aresztowaliśmy Hodge'a powiedział, że Valentine jest na łodzi.
Nadal muszą być na wodzie.
Lydia:
Zatrzymaj wszystkie drogi wodne w Nowym Jorku.
Isabelle:
Statek nie mógł odpłynąć daleko.
Alec:
Cokolwiek?
Magnus:
Przepraszam.
Alec:
Tam musi coś być!
Magnus:
Nie widzę go.
Alec:
Okej, słuchajcie! Chcę, żebyście monitorowali Hudson i East River dwadzieścia cztery godziny na dobę. Jeśli zobaczycie coś niezwykłego idziecie z tym do mnie.
Lydia:
Mam to pod kontrolą, Alec.
Alec: To dlaczego jeszcze nie znaleźliście Jace'a?
Lydia:
Nie zapominaj z kim rozmawiasz. Nadal jestem głową Instytutu.
Alec: 
A mojego brata nadal nie ma.
Isabelle:
Może po prostu weźmiesz sobie przerwę?
Alec:
Nie teraz, Izzy!
Lydia:
Isabelle ma rację. I to nie jest prośba. Zostajesz odsunięty.

Podsumowanie:

  • Dziwi mnie ta nagła zmiana w zachowaniu Aleka. W finale 1 sezonu to on uspokajał Clary, a teraz zachowuje się jak starsza pani w Sylwestra. Oby nam wyjaśnili tą nagłą zmianę.
  • A Alec niech pójdzie i weźmie jakąś meliskę, bo w kolejnym Sneak Peeku widzimy, że sprawą Jace'a już zajęła się Clary.



Clary:
Jace!
Jace:
Clary? Clary, jak się tu dostałaś?
Clary:
Za pomocą portalu.
Chodź, idziemy. Nie mamy dużo czasu.
Jace:
Nie mogę. Słuchaj musimy cię stąd zabrać.
Clary:
Nie pójdę bez ciebie.
Valentine:
Moja droga Clarissa. Jesteś wytrwała, co?
Jace:
Nie podchodź.

Podsumowanie:

  • Ten Sneak Peek zawiódł mnie najbardziej. Nie spodziewałam się spotkania tej dwójki już w 1 odcinku. Myślałam, że będą go trochę szukać, Jace będzie przebywać z Valentinem, a tu akcja leci już w 1 odcinku.
  • Ale pod względem wizualnym mi się podoba. Jest zdecydowanie lepiej.

***

Okej, podsumowując wszystkie Sneak Peeki mamy 7 minut i 10 sekund odcinka dodajmy jeszcze sceny z licznych trailerów i możemy już sklejać nowy sezon. 
A tak na poważnie co myślicie? Mnie szczerze jakoś nie zachwyciły te Sneak Peeki, były nudne i sprawiły mi zawód. Mam nadzieję, że sezon 2 tego nie zrobi.



3 komentarze:

  1. Sneak Peeki nie były jakieś ekscytujące, ALE... Widać znacznie lepszą grę aktorską(no może poza Maxim...), co mnie bardzo cieszy. Miejmy nadzieję, że w rzeczywistości 2 sezon będzie ciekawy, bo jak to mówią: "nadzieja umiera ostatnia", no nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba. Nie dziwię się, że Alec chce odnaleźć Jace'a i się tsk gwałtownie zachowuje po lekkim początkowym szoku, bo jak przysięgali "gdzie ty pójdziesz tam i ja pójdę". Clary i Jocelyn ciut za sztucznie,za to z Jace... Będzie się działo😁 A i mogliby się już wstrzymać,a nie odsłonić od razu wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z ilością zapowiedzi trochę przesadzają. Co za dużo to nie zdrowo.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic