niedziela, 11 grudnia 2016

Dwa nowe zwiastuny

Dzisiaj wyszły dwa nowe zwiastuny, które może i mają zalediw 30 sekund, ale uważam, że są warte uwagi. Zapraszam!
W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie:

W CIENIU NASZEGO ŚWIATA
ISTNIEJE INNY ŚWIAT
Jace: 
Wszystkie legendy to prawda.
GDZIE DOBRO I ZŁO ZMAGA SIĘ Z WOJNĄ
Jace:
Wilkołaki, wampiry, czarownicy
I WALKA, BY OCALIĆ LUDZKOŚĆ
Jace:
Nocni Łowcy chronią ludzką rasę przed światem demonów.
GROZI NAM WSZYSTKIM
Jace:
Nocny Łowca nie może być złamany.

Jace:
Wszystkie legendy są prawdziwe
Nocni Łowcy chronią ludzką rasę przed światem demonów.
PRZEZ POKOLENIA
Clary:
Pokonamy go razem.
Jesteśmy drużyną.
CHRONILI NAS
ALE TERAZ
Magnus: 
Wojna będzie zawsze.
WALKA POMIĘDZY DOBREM, A ZŁEM
Isabelle:
Żeby poznać swojego wroga, musisz stać się swoim wrogiem.
GROZI NAM ZNISZCZENIE
Jace:
Nie możemy być złamani.


Właściwie oba zwiastuny zawierają praktycznie to samo, ale to co mnie w nich zachwyciło to te krótkie przedstawienia postaci, które widać poniżej na gifach:


***

A wy co myślicie o nowych zwiastunach?








4 komentarze:

  1. Jeszcze troszkę i skleimy sobie cały odcinek z tego ! Oby tak dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy tylko mnie się tak wydaje, ale w tych zwiastunach po raz pierwszy w Katherine dostrzegłam tą prawdziwą Clary. Tak dalej 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zastanawia płacząca Izzy...

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic