czwartek, 8 grudnia 2016

Nowe zwiastuny

Zostało kilka tygodni do premiery nowego sezonu. Tymczasem zostały opublikowane nowe zwiastuny zapowiadające 2 sezon. Trailery, tłumaczenie i moją opinię znajdziecie w rozwinięciu!

Teaser #7 - Malec

Magnus: 
Tracisz oddech za każdym razem, gdy wchodzą do pokoju.
Twoje serce bije szybciej, gdy przechodzą
Czujesz mrowienie na skórze kiedy stoją wystarczająco blisko, by poczuć ich oddech.
Wiem, że czujesz to co ja.
Maryse: 
Alec, co ty robisz?!
Alec: 
Wystarczy.
Nie masz pojęcia co ja czuję.
Magnus: 
Nie odpychaj mnie.
Alec:
Muszę odnaleźć mojego brata! Nie mam wyboru!
Czego chcesz ode mnie?!
Magnus: 
Zrobiłbym dla ciebie wszystko, ale nie będę ryzykować twoim życiem.

Podsumowanie:
  • Uśmiech Aleca, kto potrzebuje więcej, by wiedzieć, że ten sezon będzie super.
  • Jak widać Alec będzie ciężko znosić zniknięcie Jace'a...
  • ...no i będzie odtrącać Magnusa.
  • Będzie wielki hug Parabatai. Jakie to słodkie *.*
  • Kim rzuca Magnus?
  • Pocałunek Maleca?

Teaser #8 - Clace
Jace: 
Jesteś aniołem, Clary.
Nazywani są Nocnymi Łowcami.
Clary: 
My powiedzieliśmy rzeczy...czuliśmy rzeczy.
Czy to byłam ja?
Czy ty?
Czy było to w ogóle prawdziwe?
Jace: 
To jest prawdziwe.
To ty i ja.
Valentine: 
Chcę byś ty znał prawdę o mnie i tobie.
Clary: 
Jest twoim ojcem Jace.
Jace: 
Twoim też Clary.
Dlaczego nie potrafisz zrozumieć?
Ty będąca blisko mnie, przypominająca mi w każdej sekundzie każdego dnia, o tym czego chcę, a mieć nie mogę.

Podsumowanie:
  • Będzie spotkanie Clary i Jace'a. To Instytut? Wydaje mi się, że to właśnie tam były takie witraże. W końcu to witraże.
  • Czy tylko ja uwielbiam tą stylizacje, którą ma Clary siedząc na łóżku?
  • Czyżby szykował się jakiś pogrzeb? Mam nadzieję, że nie zawalą tego motywu i nie zrobią z tego jakieś imprezy. Dla tych, którzy nie wiedzą: biel jest noszona przez Nocnych Łowców na pogrzebach. Obstawiamy kto zginie?
  • Większość scen pochodzi niestety z 1 sezonu.

Teaser #9 - Love conquers war
Magnus: 
Tam zawsze będzie wojna. 
Jeśli nie skupisz się na rzeczach na, których ci zależy zapomnisz po co walczysz.
2 STYCZNIA
Simon: 
Więc myślisz, że to prawda? To co mówią na temat Jace'a?
Alec: 
Jace nie jest zdrajcą.
Jace: 
Jeśli kiedykolwiek się stąd wydostane od przyjdzie po ciebie.
Clary: 
To odeprzemy go.
MIŁOŚĆ
ZWYCIĘŻA
WOJNĘ
Maryse: 
Życie jest pełne trudnych wyborów.
Alec: 
Nie mam zamiaru odpuścić sobie kogoś ponieważ jest trudnym wyborem.

Podsumowanie:
  • Isabelle i Victor? Hmm...najwidoczniej do Sizzy im się nie spieszy.
  • Climon comeback. Oczywiście to tylko mały buziak, ale jaki Simon od razu szczęśliwy.
  • Simon i Luke plotkujący o Jacie. Wygląda na to, że po świecie Podziemnym będą krążyć plotki, że Jace zdradził Nocnych Łowców...
  • ...I wyląduje w Mieście Kości? Coś podobnego było w książkach w chyba 4 części. 

Love Conquers War 
Isabelle: 
Żeby pokonać wroga musisz się nim stać.
Masz cel na swoich barkach.
TEGO STYCZNIA
Victor: 
Wayland jest zdrajcą.
Isabelle:
ZDEKLARUJ SWOJĄ LOJALNOŚĆ
Maryse: 
Zapomnij o Jasie, podjął swoją decyzje.
PRZYGOTUJ SIĘ DO WOJNY
Valentine: 
Zabij ją.
Jace: 
Mam dość.

Podsumowanie: 
  • Zawsze podziwiłam Valentine'a za to jak w tak spokojny sposób może kazać swojemu dziecku kogoś zabić. 
  • Co się dzieje z Clary? Chodzi mi o tą scenę jak ktoś trzyma ją za głowę. Z początku myślałam, że to Izzy, ale ona nie ma magicznych mocy.
  • No i Jace zabił wampira, a wygląda to jak sylwestrowe fajerwerki.

*** 

Zostało już coraz mniej czasu do premiery. Jak na ten moment co sądzicie o nadchodzącym sezonie? Myślicie, że będzie lepiej, czy gorzej niż w 1? Nie zapomnijcie wyrazić opinii na temat najnowszych zwiastunów.

3 komentarze:

  1. Mam wielką nadzieję(a właściwie to już przekonanie), że 2 sezon będzie lepszy od 1. Bo nie owijając w bawełnę 1 sezon pozostawiał trochę do życzenia. Co do nowych zwiastunów to zaintrygowały mnie, ale według mnie trochę ich za dużo i się zaczynam gubić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Clace i Maleca 💖 A tak wogóle Jace był w Mieście Kości w 2 części gdzie zamknęła go Inkwizytorka

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostanim zwiastnie wydaje ze Clary i Isablle beda paraparati.Nawet nie odcinka a ja nie moge sie doczekac koncowki odcinka.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic