wtorek, 6 grudnia 2016

Ostatnie plakaty promocyjne

Jeszcze przed szkołą, ale mam dla was świetnego newsa. Wczoraj udało nam się odblokować ostatnie plakaty przedstawiające całą główną obsadę serialu. Oto one:
Tu chyba najbardziej podoba mi się przedstawienie postaci Luke'a i Jace'a. Jace stoi tyłem do wszystkich co idealnie nawiązuje do finału ostatniego sezonu, a Luke wyszedł w taki tajemniczy sposób. Za to chyba najmniej podoba mi się Simon, im dłużej na niego patrzę tym bliższa jestem stwierdzeniu, że wypadł po prostu ,,dziwnie''. Jakbym oglądała parodie Zmierzchu.

Tutaj podoba mi się zagranie z włosami Clary i innymi szczegółami jak oczy Luke'a, czy magia Magnusa. Kolejny szczegół to odwrócony tyłem do Clary Jace i jak wyżej. 

Plakaty miały nam się ukazywać do 5 grudnia (wczoraj), więc mogę w końcu oficjalnie powiedzieć, że to ostatnie postery dotyczące nadchodzącego sezonu, który startuje już za 4 tygodnie. 

***

Który plakat podoba wam się bardziej? Wolicie postery promujące 2 sezon, czy 1?

2 komentarze:

  1. O wiele bardziej wolę plakaty 2 sezonu. A najbardziej podoba mi się chyba Clary, bo na plakatach 1 sezonu wypadła, według mnie, najgorzej ze wszystkich(tzn. jak dla mnie najmniej plakat ten, oddawał prawdziwą Clary), a tutaj i Kat wyszła wspaniale, i widzę tu Clary, jaka ma być w 2 sezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepsi Lightwoodowie -tacy ahe eh uh 😁 I Simon na drugim plakacie 😍 A reszta jako tako z wyjątkiem Clary, która wyszła jak Kerstin Stewart jako Bella 😟

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic