czwartek, 3 sierpnia 2017

2x19 Sneak Peek #1

Zapraszam na pierwszy Sneak Peek przedostatniego odcinka sezonu!
Tłumaczenie w rozwinięciu!
Sebastian:
Musimy wyjść.
Valentine:
Co się stało?
Sebastian:
Moja pozycja wewnątrz Instytutu została załatwiona.
Valentine:
Gdzie jest Lustro?
Zapytałem ,,gdzie jest?''
Sebastian:
Clary mi je zabrała.
Valentine:
Wiesz co, szczerze spodziewałem się, że Jace będzie jedynym Nocnym Łowcą zdolnym, by się z tobą zmierzyć(tłum. osoba, która może silnie walczyć przeciwko komuś kogo spodziewa się, że wygra).
To jedynie kwestia czasu zanim Instytut zapuka do tych drzwi.
Widzisz, zastanawiam się. Zastanawiam się skąd oni wiedzą gdzie mieszkasz. Huh?
Sebastian:
To, że mnie odkryli nie było częścią mojego planu!
Ale zabicie ciebie tak.
Valentine:
Najwidoczniej masz jakiś problem z dokończeniem swoich planów.
Nie prawdaż?

1 komentarz:

  1. To oni nie wiedzą, że Lustro Anioła to Jezioro Lyn? XD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic