piątek, 12 stycznia 2018

Fanfiction warte polecenia #2

Eldo presidento.
Szalej, drugi raz w ciągu dnia wysyłam posta.
Dobra na ten post przygotowałem kontynuację serii którą Malu rozpoczęła i z bliżej nieznanych powodów zawiesiła.
Zapraszam do czytania.

Na dziś mam dla Was dwa fanfiction blogowych które pewnie część zna.
Mam niestety smutną wiadomość dla fanów Maleca i Claleca ponieważ nie są o tych shipach, jeden jest o Clace a drugi to ff trylogii "Diabelskie Maszyny".

Na pierwszy ogień idzi ff napisane przez Veronice Hunter która na swoim koncie ma już trzy skończone fanfiction i jeden w trakcie, opowiadanie nosi nazwę "Diabelskie Maszyny - Kochać znaczy wybaczać"
Niestety Veronica nie napisała nagłówka,a nie chce spojlerować tym których może to zainteresuje, pozostaje mi dać Wam link do bloga.


No i drugie, a zarazem ostatnie opowiadanie.
Napisane przez Isinuse trylogia o nazwie "Anielska Miłość". Autorka ma na swoim koncie 3 skończone blogi oraz jeden w trakcie.
I tutaj sytuacja się powtarza, nie ma nagłówka a nie chce spojlerować i w sumie nie umiem tłumaczyć więc ten, no... 
Powiem tylko tyle że oba Fanfiction przeczytałem i naprawdę picuś glancuś, warte polecenia i przeczytania oczywiście również.

***
No może jak Wam się będzie nudzić to ten post trochę pomoże, wyślę Was jeszcze do posta Malu o fd i będę się żegnał.
Albo nie!! Powiedzcie mi czy macie jakiegoś autora u którego dla Was są najlepsze ff.


Pzdrawiam gorąco, Dankomen.

9 komentarzy:

  1. Z "Anielską Miłością" byłam bardzo związana i towarzyszyłam Isinusie przez 2 lata(jak nie więcej), więc moim No.1 jest właśnie ona i jej wszystkie ff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szczególnie spodobało się "Historia pewnej Łowczyni"

      Usuń
    2. Byłam na samym początku powstawania tej historii, ale później jakoś tak wyszło, że przerwałam czytanie. Może wrócę do tego ff...?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak znalezc Isinuse?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolaczam sie do pytania gdzie mozna znalezc tego drugiego fanfica.

      Usuń
  4. Clalec? Fuuuj, jak można shippować coś takiego?! Nie dość, że niekanoniczne, to jeszcze w ogóle nieprawdopodobne. Jak ktoś pisze coś takiego (a są niestety takie osobniki XD), to ma chyba nierówno pod sufitem. Nie można na siłę odgejać Aleca. To jest... nie. Po prostu nie.
    Malec forever <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale niektóre ich filmiki na Youtube są nawet słodkie xdd

      Usuń
    2. Nie sądzę

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic