środa, 31 stycznia 2018

Nowa część Mrocznych Intryg!

Hejka!
Cassandrę Clare chyba każdy tu zna i jej książki także. Czytaliście Mroczne Intrygi? Czekacie na następną część? Jeśli tak, to zapraszam do rozwinięcia! PS. dziękuję pewnemu anonimkowi, za wyprowadzenie mnie z błędu :)

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!



Byłam niepewna, ile ta trylogia (teraz już wiem, że trylogia xd) i zapytałam Danko, ile Mroczne Maszyny mają części. Tak, Mroczne. Chodziło mi o Diabelskie Maszyny, a miałam napisać o Mrocznych Intrygach i dlatego w poprzednim poście (który już usunęłam) pojawił się zły tytuł. Wybaczcie. Nie przedłużając:

Już 4 grudnia pojawi się ostatnia część trylogii Mrocznych Intryg! Będzie to premiera za granicą, ale w Polsce pojawi się pewnie za jakiś czas. Pewnie wcześniej pojawią się w internecie nieoficjalne, polskie tłumaczenia pdf.

Czytaliście już pierwsze dwie części? Co myślicie? A jeśli nie, to czy zamierzacie się za nie zabrać? Zapraszam do komentowania!

4 komentarze:

  1. Czytam drugą i powiem ci, jestem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Mroczne Intrygi. Pani Noc była po prostu genialna. Władca Cieni również bardzo mi się podobał jednak był jak dla mnie troszkę gorszy od tomu pierwszego. To pewnie przez to, że w tym tomie w sumie mało spraw się rozwiązało a doszło trochę bohaterów i wątków. Ostatnia część będzie pewnie najlepsza jak bohaterowie będą musieli mierzyć się z wydarzeniami z zakończenia Władcy cieni no i jak wszystko się rozwiążę. Jetem strasznie ciekawa co będzie z Emmą i Julianem. Szkoda tylko, że tyle trzeba będzie czekać. Pocieszam się jednak tym, że wcześniej wyjdzie 6 tom Szklanego tronu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczne Intrygi są super uwielbiam je i nie mogę się doczekać trzeciej części.Teraz jednak kończę inną trylogie która też jest bardzo fajna,inne książki czekają na swoja kolej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uważam, że to najlepsza seria Cassandry. Styl ma świetny i widać, że się wyrobiła od czasów 1/2 części Darów Anioła. Wkurza mnie trochę "poprawność polityczna", przewidywalność niektórych zdarzeń i czasami nielogiczność, ale i tak ogół fabuły zdecydowanie to wynagradza. 2 część to jedna z bardziej wciągających książek zeszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic