niedziela, 7 stycznia 2018

Quiz #6


Hejka!
Dziś przychodzę do Was z moim własnych quiz'em,
który dla Was zrobiłam! :)

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!



  • Jak dobrze znasz bloga Shadowhunters Polska? 
Link do quiz'u z Samequizy:


***
Wiecie.. Nie jest on jakiś wybitny, ale dla zabicia czasu, jak najbardziej. Po zrobieniu quizu wpadnijcie do komentarzy, żeby pochwalić się, jakimi wiernymi czytelnikami jesteście!
W następnym poście z tej serii, obiecuję, że pojawi się już normalny quiz, nawet kilka, jeśli coś ciekawego znajdę :) Chcecie, żebym jeszcze jakieś quizy stworzyła, na wybrany temat? Tym razem może jakieś dłuższe i trudniejsze? Piszcie, co myślicie!

8 komentarzy:

  1. Witam swietny quiz moj wynik 11/13 ostatnio zauwazylam ze staje sie fankom bloga .Quiz jest zabawny i fajny podoba mi sie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i gratuluję wyniku 💓
      Zgadza się, coraz więcej Twoich komentarzy się tu pojawia ;)

      Usuń
  2. 12/13 :D Wkręciłam się w tego bloga jakoś w trakcie sezonu 2B. Od tego czasu śledzę go regularnie. Fajnie, że jest tu tyle ciekawych postów w przerwie od serialu :)
    Już czekam na marzec żeby poczytać wasze posty o nowym sezonie :)
    Pozdrawiam ekipę bloga, robicie super robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! *.*
      Miło mi, reszcie pewnie też, heheh.

      Ohh, tak mało brakowało ci do max, które pytanie cię pokonało? ;)

      Usuń
    2. Poległam na pytaniu o założyciela bloga, myślałam że to Ty :D
      Ale ok, nie bijcie już będę wiedzieć haha xD

      Usuń
    3. Serio? xd
      Aż się zaśmiałam, nie no, założycielką jest Chloe Skywalker, hehe.
      No, jednak quiz był pożyteczny :P

      Usuń
  3. 13/13💪 Heh, jestem tu mniej-więcej od początku. Wstyd by było nie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic