niedziela, 7 stycznia 2018

Tego nie wiedziałeś! - Kathrine McNamara


Witam w nowej serii!
Trochę pochopny ten tytuł posta, ale może trochę Was zaczęci, heh.
Post ten będzie o Kathrine McNamara, ale pewnie część z tych rzeczy o niej wiedzieliście już wcześniej, o niektórych nawet sama Wam pisałam. To będzie takie podsumowanie :)

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!

  1. Urodziła się 22 listopada 1995, Jamie Campbell Bower (filmowy Jace) także tego dnia obchodzi urodziny. Nawet złożyli sobie kiedyś życzenia: 
  2. Urodziła się w Kansas City (USA).
  3. Ma 164 cm wzrostu, mimo że jak dla mnie, to wygląda na więcej.
  4. Jej znak zodiaku to Strzelec.
  5. Ma zielone oczy, a według portali plotkarskich waży mniej więcej 55 kg xD Jednak w to bym do końca nie wierzyła, bo było tam dużo dociągnięć, np. że nosi miseczkę C, hah, ci też nie mają, o czym pisać.
  6. Trafiłam w internecie na jakiś artykuł gdzie pisało, że Kat początkowo nie chciała grać z Domem, bo uważała, że jest sztywny, jednak nie jest to prawda, bo znali się już przed serialem i przyjaźnili.
  7. Na castingu do serialu Kat, Dom i Alberto czytali razem scenariusz.
  8. Nie lubi tatuaży ani papierosów.
  9. Biega najszybciej z całej obsady, mimo że ma opinię 'niezdary'.
  10. Kat znajduje dużo podobieństw między Clary a nią.
  11. Jeszcze przed serialem uwielbiała książki Cassandy Clare.
  12. Podobno wszyscy z obsady umówili się, że zrobią sobie tatuaż z runy Angelic Power, jednak Kat podobno, na początku odmówiła, ale jednak udało się ją namówić i ma gdzieś na stopie/pięcie wytatuowaną malutką runę.
  13. Została wyrzucona ze szkoły już w pierwszej klasie, ponieważ bardzo szybko radziła sobie z materiałem i jej rodzice doszli do wniosku, że lepiej będzie, jeśli zacznie się uczyć w domu. 
  14. Tańczyła jazz, balet i hip-hop, ale uwielbia każdego rodzaju tańce.
  15. Najbardziej podoba jej się postać Sebstiana i gdyby nie to, że jest dziewczyną, to chciała by go zagrać. (Ta wypowiedź pojawiła się jeszcze przed pojawieniem się Willa w obsadzie, więc nie ma to nic wspólnego, hah)
  16. Koledzy z planu uczyli ją, jak się bić.
  17. Dominic uwielbia z niej żartować, tak jak obsada. Łatwo jest ją w coś wkręcić, czy wystraszyć.
  18. Lubi grać w Softball, jest to podobne do Basketballu, tylko delikatniejsze.
  19. Potrafi grać na pianinie i gitarze oraz pisze własne piosenki.
  20. Ukończył studia w dziedzinie biznesu w wieku 17 lat.
  21. Bardzo szybko uczy się języków obcych.
  22. Jej ulubiony przedmiot to matematyka
  23. Jej naturalny kolor włosów to rudy, jednak na potrzeby kariery farbowała je na kolory takie jak czarny, czy blond, po czym znowu wróciła do rudego, na potrzeby Shadowhunters.
  24. Jej najsławniejsze piosenki to: ChatterEmberGlass Slipper, Nathing's Gonna Stop Me Now, Stay true, czy Wait for you.
  25. Grała w takich produkcjach, jak:
  • Jedna z pierwszych ról – gościnnie wystąpiła w serialu Drop Dead Diva, 30 Rock oraz w kilku odcinkach Jassie i Grzmotomocnych
 


  • Dziewczyna kontra potwór – jedna z głównych ról, jako Myra Santelli.
  • Największm jej sukcesem (jeszcze przed Shadowhunters) było zagranie w Więźniu Labiryntu, jako Sonya.
  • Przed tym grała jeszcze w: Natural Selection (jako Paige), Contest (jako Sarah), Happyland (jako Harper), Sylwester w Nowym Jorku i wielu innych.


***
Co myślicie? Zaskoczyła Was któraś ciekawostka, czy wszystko wiedzieliście?
Piszcie w komentarzach! ^.^

15 komentarzy:

  1. Nie przepadam za Kat, więc raczej nie czytałam ani nie interesowałam się jakimiś ciekawostkami o niej. Przyzwyczaiłam się już do niej w roli Clary, ale mam innych zdecydowanych ulubieńców wśród obsady i o nich wiem trochę więcej (nie chodzi tylko o Maleca xD) Z informacji z tego posta wiedziałam chyba tylko to że jest naturalnie ruda a oglądając Więźnia labiryntu pierwszy raz nawet jej nie poznałam, albo nie zwróciłam na nią uwagi. Jak obejrzałam drugi raz to nawet ładnie jej w blondzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę hejtować Kat bo wiem, że na pewno ma wielu fanów, ale porównując ją do pozostałych członków obsady jak dla mnie dostała rolę ze względu na urodę bo jest naprawdę bardzo ładna i naturalnie rude włosy, które i tak jej chyba jeszcze farbują

      Usuń
    2. Zaczynając grę w Shadow Kat miała blond włosy, więc ją przefarbowali na jaskrawy rudy, a naprawili to dopiero w 2 sezonie

      Usuń
    3. Oj tak ten rudy w pierwszym sezonie był tragiczny, chcieli zrobić Clary bardziej rudą niż w filmie i wyszło tragicznie. Ten rudy, który ma obecnie wygląda naprawdę spoko

      Usuń
    4. Lepiej jej jest też w krótszych włosach (krótszych niż w 1 sezonie) bo wcześniej wydawały się takie chude i to też źle wyglądało, no albo przynajmniej mi się takie nie podobają

      Usuń
    5. Tak, teraz ma krótsze ale za to jakie gęste. Do tego jak zrobią jej te fale to wygląda to super

      Usuń
  2. Musze przyznac ze 99% tych rzeczy nie wiedzialam ,ciekawie bylo sie dowiedziec.PROBY OGNIA ogladalam i tam ja rozpoznalam ,DZIEWCZYNE KONTRA POTWOR ogladalam dwa razy i dopiero twojpost mi uswiadomil ze ona tam gra.Naprawde wielkie dzienki ze tyle czasu i wysilku poswiecacie na tworzenie bloga Zawsze jest cos ciekawego do poczytania na ulubione tematy .Dobra koncze bo VADER zabiera LEIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam do wyboru albo uczyć się na biolo, albo pisać posty, zgadnijcie co wybrałam xDD

      Usuń
    2. Nie zdasz XDD

      Usuń
    3. Tragedii chyba na razie u mnie nie ma xDD Aczkolwiek troszkę mam stresa, co dziś z tego dostałam, hah

      Mam nadzieję, że jednak było warto wybrać bloga i Wam się post podoba xdd

      Usuń
  3. Ja też chcę sobie zrobić tatuaż - runę Angelic Power. Na razie nie chcę podejmować pochopnych decyzji, ale jak za rok lub dwa mi nie przejdzie, to chyba faktycznie sobie zrobię XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź przykład z Kat i zrób malutki, jak się rozmyślisz, to dużych strat nie będzie xd

      Usuń
    2. Niby tak, ale chciałabym trochę większy i na ramieniu XD

      Usuń
  4. Za co dostała Złote Globy i Emmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostała XD
      Mój błąd, jak szperałam w internecie to pisało, że serial w którym grała otrzymał te nagrody, a ja myślałam, że to ona je dostała, wybaczcie, już poprawiam xD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic