środa, 14 marca 2018

Hell week - czyli 7 dni do premiery trzeciego sezonu!


Hejka!
Jako, że został tylko jeden równiutki tydzień do premiery trzeciego sezonu, czyli tak zwany: Hell Week, na oficjalnej, facebook'owej stronce Shadowhunters pojawiło się dużo filmików z Lilith i #HellWeek. Nie wszyscy mają fb, więc postanowiłam Wam je tu wrzucić. Im bliżej premiery, tym więcej zapowiedzi, filmików i zdjęć, a ja mam takie zaległości z seriami, że ho-ho-ho ;-;

Więcej w rozwinięciu!


My followers are many. - L #HellWeek
Moich zwolenników jest wielu.


Welcome to the Church of Talto. - L #HellWeek
Witam w kościele w Talto.


Death was only the beginning. - L #HellWeek
Śmierć wszystko zapoczątkowała.


Your pain will be over soon. -L #HellWeek
Twój ból wkrótce się skończy.


***
Krótkie, średnio 20 sekundowe filmiki, ale jednak to wszystko, co w ostatnim czasie było dodane, jeszcze bardziej nas ciekawi i nie możemy się doczekać premiery. Odliczacie już dni? :)

3 komentarze:

  1. Kurde, normalnie aż mnie ciary przeszły przy tym ostatnim filmiku.
    Ogólnie ten Kościół Talto wygląda zarąbiście i tylko czekam na akcję w nim.
    #HellWeek czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam 7 pieprzonych miesięcy na premierę 3 sezonu. Teraz został jedynie tydzień. Normalnie aż trudno uwierzyć. To takie zajebiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo��

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic