środa, 14 marca 2018

Tego nie wiedziałeś! – Chai Hansen


Trochę informacyjnie:
Do każdej mojej serii (książki, filmy itp.) zrobiłam sobie takie piękne obrazki, jak np. ten u góry, bo to jednak ładniej wygląda. Część poprzednich postów jest już zaktualizowana i poprawiłam w nich wszelkie błędy, a niektóre sesje złączyłam w jeden post, bo byłam kiedyś na tyle głupia, że dodawałam codziennie po 2-3 zdjęcia w poście, a odzew był prawie niewidoczny ;') Usunęłam też serię DIY, bo to był kompletny niewypał. Natomiast Gadżety Shadowhunters leżą grzecznie w wersjach roboczych i czekają, aż je jakoś ładnie uporządkuję. Teraz mam zamiar zrobić posty z ciekawostkami, ale w pierwszej kolejności o tych nowych aktorach. Dobra, przejdźmy do rzeczy!

Ciekawostki w rozwinięciu!


Dziś pod lupę weźmiemy aktora, którego postać była jedną z najbardziej wyczekiwanych w 3 sezonie! Przedstawię Wam kilka informacji o serialowym Jordanie Kyle, którego gra Chai Hansen (Romruen). Ile ma lat? Skąd pochodzi? Gdzie wcześniej występował? Tego dowiecie się poniżej:

Znalezione obrazy dla zapytania chai hansen syreny z mako gif Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania chai hansen the 100 gif

  1. Urodzony 8 lutego 1989 (29 lat) w Tajlandii.
  2. Ma prawie 180 cm wzrostu.
  3. Jego ojciec jest Tajlandczykiem, zaś matka Australijką.
  4. Jego rodzice to Superut Romruen i Sandra Hansen, mają inne nazwiska. Chai ma nazwisko po matce, ale czasami można go znaleźć jako Chai Romruen.
  5. Ma młodszą siostrę Sarah Romruen.
  6. Gdy był mały wyemigrował z matką i siostrą do Australii.
  7. Jego sławę zapoczątkowała rola Zaca w serialu Syreny z Mako.
  8. Grał Iliana w serialu The 100
  9. Znany jest także z występów w filmach, takich jak: We Were Tomorrow, The New Legends of Monkey i Thicker Than Water.
  10. Jego pasją była lekkoatletyka. W 2006 roku zajął drugie miejsce w trójskoku w Australian National All Schools Championships. Chai ustanowił rekord trójskoku w Australii i Kanadzie w zawodach międzyszkolnych.* fragment z Filmweb.
  11. Przez pewnien czas mieszkał w Sydney, gdzie zaczął trenować taniec.
  12. Występował w kilku spotach reklamowych m.in. Pepsi, McDonald.
  13. Tańczył w pokazie ulicznym na żywo – "Beat The Streets"
  14. W filmikach i na zdjęciach z internetu widać, że bardzo szybko zakolegował się z Dominicem i Alberto.

Znalezione obrazy dla zapytania chai hansen ciekawostki Znalezione obrazy dla zapytania chai hansen ciekawostki
Znalezione obrazy dla zapytania chai hansen shadowhunters

***
Niestety musicie się zadowolić tyloma faktami, gdyż nic więcej nie znalazłam, a przeszukałam nawet kilka zagranicznych stron :(( Co myślicie?

11 komentarzy:

  1. Kurde ale żeś dowaliła tymi postami, no dobra, powiem szczerze tego typa w ogóle nie znałem ponieważ nie oglądałem żadnego z filmów i seriali jakie podałaś więc fajnie było się czegoś dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam żadnego filmu czy serialu z jego udziałem, ale w Shadowhunters bardzo na niego czekam :D Wizualnie bardzo mi pasuje do roli Jordana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tyle: syrenek był z niego cudny xd

      Usuń
    2. Ja tam jakoś nie przebrnęłam przez faceta syrenę, dla mnie to za dużo.

      Usuń
    3. Ja byłam wtedy mała, więc to było takie ekscytujące dla mnie XD

      Usuń
    4. Ja na odwrót :D Jak leciało h2o to jeszcze byłam w tym wieku, że oglądałam takie seriale, ale jak leciał ten drugi, w którym grał Chai byłam na niego za stara już xD

      Usuń
    5. Jak leciało H2O to byłam w przedszkolu, to wszystkie dziewczynki miały bransoletki z syrenki, a ja nie i to było takie smutne :(( pamiętam, jak kiedyś ich z rodzicami szukałam w kioskach, ale były już wykupione xdd

      Usuń
  3. The 100 ma 4 sezony a w kwietniu będzie 5 sezon ze jest 7 sezonów Pamiętam go z syren i jako że to pierwsza rola to poszło mu bardzo dobrze. I jestem bardzo ciekawa jak mu pójdzie bo Jordan był w książkach moja ulubiona postacią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W punkcie 8

      Usuń
    2. Oh, poprawię. Dzięki!
      Musiało mi się coś pomieszać, nie oglądam tego

      Usuń
  4. Nie ma sprawy

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic