sobota, 31 marca 2018

Tego nie wiedziałeś! – Nicola Correia Damude

Hejka!
Z okazji zbliżającego się odcinka, w którym pojawi się Nicola – serialowa Maryse – postanowiłam zrobić o niej post z ciekawostkami, bo jak się okazuje, to naprawdę mało o niej wiecie i już wczoraj odpisywałam komuś, ile ona ma lat :) Zapraszam do ciekawostek!


Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania nicola correia damude gif Znalezione obrazy dla zapytania nicola correia damude gif

  1. Urodziła się 21 czerwca 1970 (48 lat) w Toronto (Kanada)
  2. Ma 1.73 m wzrostu.
  3. Jest aktorką i piosenkarką.
  4. Jej pierwszą rolą filmową było zagranie w Young Blades.
  5. Była nominowana do Canadian Screen Award: Najlepszy występ w gościnnej roli w serialu.
  6.  Jest absolwentką Etobicoke School of the Arts, Studio 58 oraz Birmingham Conservatory for Classical Theatre.
  7. W ostatnim czasie wystąpiła w Burden of Truth (2018).
  8. Jej mąż, Carlos Gonzalez-Vio, grał "wampira-pomocnika" w filmie "The Mortal Instruments: City of Bones"; Obydwoje grali w filmie Margarita, gdzie Nicola grała tytułową bohaterkę.
  9. Jej opis na Twitterze brzmi: Jestem aktorką. Kocham to co robię. Maryse Lightwood w Shadowhunters, Nikki Taylor w 'The Train' Ada w 'Annedroids Rhonda on Haven'. Jestem szczęśliwą dziewczyną!

Podobny obraz
Jako, że jest o niej mało ciekawostek, to postanowiłam przetłumaczyć artykuł, w którym zdradza szczegóły castingu do SH i o swojej roli.


Talk Nerdy With Us niedawno rozmawiało z kanadyjską aktorką Nicolą Correią-Damude, aby omówić jej nadchodzący debiut w serialu Freeform "Shadowhunters". Nicola ukazuje Maryse Lightwood, szefową Instytutu Nowego Jorku [Shadowhunters] i matkę Aleca, Isabelle i Maxa Lightwooda.

Nicola jest najbardziej znana ze swojej pracy przy filmach "Degrassi: The Next Generation", "Margarita", "Where Are the Dolls", "Havana 57", "Haven" i "The Strain". Przeczytaj nasz wywiad z Nicolą poniżej [...]


Opowiesz nam o swoim przesłuchaniu do Nocnych Łowców?

Przesłuchanie było świetną zabawą! Dostałam trzy sceny z kilku odcinków i wszystkie trzy były bardzo różne. Naprawdę dali mi poczucie świata Nocnego Łowcy i tego, jak skomplikowana jest Maryse jako osoba i jako Matriarcha tej niezwykle ważnej rodziny. Myślę, że najważniejszą częścią mojego procesu było znalezienie sposobu, by pokazać, że podczas gdy Maryse jest naprawdę twarda dla swoich dzieci, robi to, ponieważ kocha je i chce tego, co najlepsze dla rodziny.

Musiałaś robić zdjęcia próbne z Mattem (Daddario) lub Emeraude (Toubia)?

Właściwie nie! Nie zrobiłam zdjęć próbnych, ale od dłuższego czasu pracowałam z Mattem i Emeraude. Myślę, że było całkiem jasne, że doskonale tam pasuję!

Co skłoniło cię do roli Maryse?

Bardzo pociągają mnie postacie kobiece na stanowiskach władzy, których rola jako przywódcy jest równie ważna, jak ich bardziej tradycyjne role, jak matka i wychowanie. Naprawdę chcę, aby następna generacja dorastała widząc kobiety w telewizji, które są odpowiedzialne, które są szefami, którzy prowadzą program i wpływają na swoje dzieci, aby były tak samo niezależne i silne.


Czytałaś Dary Anioła? Dowiedziałaś się o serii przed castingiem?

Właściwie nie czytałam książek, zanim dostałam rolę. Ale mój mąż był w filmie, więc znałem historię. Oczywiście, gdy dostałam rolę, zacząłam czytać książki. Co za niesamowity świat! Dużo radości przy nauce wszystkich szczegółów i zawiłości tej postaci, którą już kocham.

Widzisz jakieś podobieństwa lub różnice między sobą a Maryse?

Maryse i ja jesteśmy pasjonatami kariery, niezależnymi, pełnymi pasji kobietami, które wierzą w dawanie przykładu naszym dzieciom. Ale... Maryse ma do czynienia z życiem, śmiercią i stawkami, które są tak wysokie, że jest wojowniczką, więc jej podejście do pracy i jej rodziny jest o wiele trudniejsze, niż moje. Ona mocno wierzy w twardą miłość i nie jest prowadzona przez twoje emocje. Z drugiej strony jestem bardzo emocjonalną osobą i staram się podchodzić do problemów z moimi uczuciami i chęcią rozwijania emocjonalnych instynktów otaczających mnie ludzi, jako mojego przewodnika.

Czy możesz powiedzieć coś o roli Maryse w tym sezonie?
Mogę tylko powiedzieć, że nie jest łatwo być przywódcą własnych dzieci... (śmiech).

Większość obsady to kanadyjscy aktorzy. Jak czujesz, że Shadowhunters ulepsza sceny w Toronto TV?

To zawsze ekscytujące, kiedy nowe show przyjeżdża do miasta, ale kiedy serial jest równie kreatywny i ekscytujący jak ten, naprawdę dostaję pompowania krwi. To zupełnie inny świat, w którym gramy, postacie są tak różne i nieznane dla wielu z nas, więc jest to prawdziwa ekscytacja, wokół której pojawią się postacie i jakie możliwości będą mieli aktorzy w Toronto, przy tej serii. To rodzaj wzmocnienia nas jako społeczności, gdy mamy okazję stać się częścią nowej historii!

Skoro tak dużo obsady to Kanadyjczycy, znałaś kogoś wcześniej? Kogo spotkałaś po raz pierwszy?

Pracowałam z Paulino Nunes (który gra mojego męża w "Shadowhunters") przy "The Strain" w zeszłym roku. Świetnie się bawiliśmy grając Roberta i Maryse! Poszłam także do college'u z Vanessą Matsui (Dot), która jest niesamowita, więc świetnie się z nią dogadałam i wcześniej współpracowałem z Susanna Fournier* przy scenie w Toronto. Ona jest niesamowitym dramatopisarzem, a także niesamowitym aktorem.

*Jest to aktorka, która grała młodą Jocelyn we wspomnieniach Luke'a.

Zagrałaś w kilku seriach science-fiction, jaka jest twoja ulubiona część w kręceniu science-fiction?

Sci-Fi to niesamowity świat, w którym można zagrać, ponieważ nie tylko wcielasz się w inną osobę, ale opowiadasz historię świata zupełnie innego od twojego. To tak, jakby znowu być małym dzieckiem, pozwolić, by twoja wyobraźnia oszalała i przekształciła się w coś prawdziwego i potężnego.

Jaki jest twój ulubiony program science-fiction?

Przed "Shadowhunters" powiedziałabym, że "Buffy the Vampire Slayer" było moim ulubionym. Uwielbiam je z tych samych powodów. Są zabawne, intensywne, rozdzierające serce i surrealistyczne w tym samym czasie. Pod koniec dnia bohaterowie i ich ludzkość (lub demoniczność) są zawsze w centrum każdej historii.

Z którego odcinka jesteś najbardziej dumna, bardzo chcesz go przedstawić widzom?

Teraz wszystko, o czym mogę myśleć, to zobaczyć moje dzieci po raz pierwszy w dzisiejszym odcinku! Ale stary... jest jeszcze kilka innych ekscytujących rzeczy!

Czego twoi fani o tobie nie wiedzą... jeszcze?

[...] Mój tata jest Kanadyjczykiem, a moja mama pochodzi z Gujany. Jestem bardzo dumna z mojego mieszanego dziedzictwa. Poza tym śpiewam!

Ponieważ nasza strona nazywa się Talk Nerdy With Us, co sprawia, że ​​jesteś 'Nerdem'? Albo o co się "mścisz"?

Jestem totalnym Nerdem w serii "Harry Potter"! Czytałam książki tak wiele razy, że mogłabym je recytować na pamięć i mam ze sobą wszystkie audiobooki, kiedy podróżuję lub idę spać. Ponadto mam obsesję na punkcie "Law and Order" (oryginał). Widziałam każdy odcinek wiele razy i mogę opowiedzieć ci wszystko o wszystkich postaciach w ciągu 20 lat i nigdy, nigdzie, nie znudzi mi się oglądanie ich ponownie. Ale teraz rodzi się nowa obsesja. Dzięki Bogu, dostałam rolę w serialu, ponieważ seria "Shadowhunters" jest dla mnie idealna!





***
Tłumacząc to, myślałam, że będzie to jakiś nudny artykuł, ale jestem pozytywnie zaskoczona! Wow! Widać, że od Nicoli bije pozytywna energia, która zmusza ludzi do uśmiechu! Kocham ją! Kocha Harry'ego Pottera, więc ja kocham ją! Widać, że jest bardzo pewna siebie, hah. Była też zaskoczona tym, że poszła z serialową Dot do collegu! Pierwsze ciekawostki, które mi się spodobały w całej serii, dotąd nic mnie nie zaskoczyło xD No, może poza wiekiem Davida Castro.
Co myślicie? Piszcie w kometarzach!

3 komentarze:

  1. Haha to ja pytałam o wiek xD No bo kurde serio na tych zdjęciach do 3x03 wygląda tak młodo :D O wiele młodziej niż w sezonie 2. Maryse jest spoko postacią. W książce mnie czasem wkurzała, szczególnie w drugim tomie jak wykopała Jace'a z instytutu, ale mimo to nie jest taka zła :) Wolę Maryse niż Roberta chociaż SPOILER SPOILER !!!!



    po przeczytaniu Władcy Cieni zrobiło mi się go żal :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam XD
      Wydaje mi się, że trochę schudła, bo w 1 i 2 sezonie była taka 'nabita' xDD Ale na ostatnich zdjęciach wyszła ślicznie, te rozpuszczone włosy też pewnie robią swoje

      Usuń
  2. Naprawdę się zdziwiłam że ma tyle lat wygląda dużo młodziej.Podoba mi się jak gra wielka siła z przebłyskami wielkiej miłości.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic