niedziela, 1 kwietnia 2018

Wesołych Świąt!

Hejka!
Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałabym złożyć Wam serdeczne życzenia. Życzę Wam dużo szczęścia, zdrowia, miłości, duuużo pieniędzy na gadżety Nocnych Łowców, samych szczęśliwych shippów i czego tam sobie zapragniecie! <3 Chloe i Danko też pewnie się dołączą do życzeń, bo ich wyprzedziłam z postem, hah. W rozwinięciu niespodzianka ;')


Niech zajączek szczodry będzie
i z jajeczkiem do Was przybędzie,
niech święconka smaczna będzie,
a w Dyngusa woda wszędzie.

Znalezione obrazy dla zapytania malec gif

Znalezione obrazy dla zapytania malec gif
Dlaczego nie pamiętam tej sceny? xD
Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania clace gif

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania rizzy gif

Znalezione obrazy dla zapytania sizzy gif

Znalezione obrazy dla zapytania sizzy gif




*Wierszyk nie jest mój

8 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod postem.
    Wszystkiego najlepszego moi drodzy, dużo szczęścia, radości i jak to pożyczył mi kiedyś mók kumpel:
    Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie życzenia myślałam wszyscy prawie zignorowali WIELKANOC a ja ją wolę od BN.DZIĘKI.Mam nadzieje że was jutro nie zabardzo zmoczą przy takiej pogodzie choroba murowana.Wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero? Życzenia już od rana czekają na odzew xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry wcześniej nie mogłam zajrzeć.Jestem życzenio holiczką czasem dzięki temu budzę zdiwienie a w skrajnych wypadkach irytację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci, dlaczego nie pamiętasz. Bo sama przyznałaś się, że przewijałaś niektóre sceny Maleca z 2x18 XD
    A powinnaś żałować, bo zajebiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ja Ogólnie jakoś tak finał przewijałam i do całości nie znam. Czas to nadrobić xD

      Usuń
  6. Wesolego Alleluja i duzo radosci oraz mokrego Dyngusa :-)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic