środa, 18 kwietnia 2018

3x06 Promo

Hej! Kto już obejrzał dzisiejszy odcinek może zabrać się za przygotowanie do kolejnego. Oj, sielanka się kończy.
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Alec:
To wszystko dlatego, że jesteś jedynym facetem z jakim kiedykolwiek byłem.
Magnus:
Przestań wymyślać sobie czegoś co nie powiedziałem.
Alec:
Nie jestem dzieckiem, Magnus.
Magnus:
Więc przestań się tak zachowywać!
Lilith:
Kiedy skończę cię używać,
wrócisz, by zorientować się, że wszyscy twoi przyjaciele są martwi,
a twój świat płonie.
Teraz mnie pocałuj.

***
Wiedziałam, że Malec w końcu się pokłóci. Zbyt różowo u nich było. Chociaż ja definitywnie bardziej czekam na wątek Lilith. Co tam się do cholery wyprawia?!

19 komentarzy:

  1. Ostatnie sekundy – TFU!
    Halo, halo. Skoro taki eliksir żyje, to dlaczego Magnus nie zdradził tego pewnej postaci z DM? To chyba wymysł serialu. Bez sensuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak to? Nie podoba ci się pocałunek Jace'a i Lilith? XD

      Usuń
    2. NIE
      i tak bez sensu ten eliksir stworzyli xd

      Usuń
    3. Dlaczego bez sensu?

      Usuń
  2. Zastawia mnie czy eliksir jest zastępstwie za znak na piersi Jace, czy dla przypieczętowania on znak będzie? :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znak to inna historia. Eliksir - środek do celu.

      Usuń
    2. Być może, ale znak miał uzależnić Jace'a od Sebka, z kolei eliksir hamuje uczucia do Clary (względem rozumu ale nie serce - chyba). Jeśli dobrze myślę, to tylko Clary - dziewczyna Jace'a może go uratować, a przynajmniej na chwilę go otrzeźwić z tej pułapki.

      Usuń
  3. Niestety same problemy.Zastanawiam się czy Jace widział się Clary po wypiciu eliksiru?Mam też wrażenie że zostanie Lilith w jej siedzibie ale nie jestem pewna.Ten pocałunek mnie nie zdziwił widzę ich związek komplikują jak się da.Zaskakuje mnie zazdrość Aleka wiedziałam że będą problemy , ale wydają mi się trochę na siłę.Nie przekonuje to mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alec jest zazdrosny, w książkach też był

      Usuń
  4. Raczej odnoszę wrażenie że on już nie wróci do instytutu chyba że sprawdzić czy oni (Clary i przyjaciele) nie żyją. Cała nadzieje w Clary, że da rade jego otrząsnąć z tego na chwilę. Jak by nie było trzymaj się książki, luźno ale jednak

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że odcinek będzie dobry bo 3x05 się trochę zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby dlaczego? Przecież niezły był

      Usuń
    2. Nie był najgorszy, po prostu poprzednie oglądałam z większym zainteresowaniem

      Usuń
    3. Dla mnie 5 był jednym z najlepszych

      Usuń
  6. Lilith się rozkręca. Pewnie będzie się działo XD
    To oznacza kolejne problemy, ale może być ciekawie. Ciekawe, jak się teraz będzie zachowywał w stosunku do Clary. Pewnie w ogóle się nie będzie zachowywał. Ten wątek trochę mnie intryguje, może wyjść ciekawie. A fani Clace pewnie nie będą zbyt zachwyceni XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zachwycona od samego początku tego sezonu, ale jak powiedział Dominic w wywiadzie że będzie bardzo (100 krotnie) źle, by potem było lepiej. W sumie wolę tego się trzymać i przetrwać ten koszmar, na poczet tego co będzie od 10 lub 11 odc., oby bez przerw :(

      Usuń
    2. Ja nadal mam nadzieję, że faktycznie będzie 20 odcinków na raz XD

      Usuń
  7. Problemy Maleca - level 1 ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu robi się ciekawie :D W sumie to nawet nie jest mi szkoda, że sielanka się kończy i tak już było jej za dużo a jakaś niesamowita ona dla mnie nie była :) Także jestem bardzo ciekawa jak sprawy się potoczą ;P A pocałunek Jace'a i Lilith mi się podoba, bo mnie zaskoczył, a lubię jak się czegoś nie spodziewam :D

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic