środa, 26 grudnia 2018

Pierwszy zwiastun 3B!

 
Hejka!
Ja tam już jestem po świętach. Wczoraj pojawił się pierwszy teaster 3B, ale miałam jeszcze gości i nie było czasu go wrzucić. Ostatnio wszystko działa przeciwko mnie i sprawia, że coraz rzadziej dodaję posty. Przez ostatni tydzień, co chciałam wejść na bloga, to nagle traciłam internet w laptopie. Dziś tak samo, mimo że na innych urządzeniach wszystko działało. Może coś już nie chce mnie na tym blogu xD Cóż, zapraszam do rozwinięcia!

 

Śmierć Clary

KIEDY BOHATER POLEGŁ

Magnus:
Nie mogę uwierzyć,
że nie żyje.

GŁĘBOKIE POCZUCIE WINY

Alec:
Hańbisz pamięć po niej,
tym co robisz.

Jace:
Skoro tak nie było,
to Clary wciąż by żyła.





***
Jace w tym stanie to coś bardzo strasznego. Pewnie szybko prawda wyjdzie na jaw, ale te kilka odcinków z takim Jace'm, to nie będzie nic przyjemnego. Chciałabym jakiś Sneak Peek z udziałem Jonathana...

11 komentarzy:

  1. Dobry fragment już nie mogę się doczekać, mnie ciekawi kto pocieszy Simona może Izzy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg ! Jestem ciekawa w jaki sposób i jak zareaguje Jace ze ona żyje . Macie jakieś teorie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było zdjęcie, jak wybiera się z Lukiem na poszukiwania, więc pewnie dowie się od kogoś i będzie niedowierzał i będzie chciał się przekonać. Może będzie jak w książce, tyle że to Clary z Jonathanem pojawi się na moment i się ujawnić. Są też jej zdjęcia w peruce, czyli będzie musiała się ukrywać.

      Usuń
  3. Podoba mi się to, że myślą że umarła. W książce byli przekonani, że Jace zniknął/został porwany przez Jonathana więc trzeba go szukać a tu zobaczymy trochę tej rozpaczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest już także nowy trailer z Malekiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SERIO kurczę muszę znaleźć

      Usuń
    2. Ja już go kiedyś na blogu tłumaczyłam, dlatego nie wrzucałam go jeszcze raz. Ten jest poprostu trochę dłuższy, ale mogę jednak wam później podrzucić.

      Usuń
    3. Nie wiem, ale chyba nie mógł być wrzucany kiedyś tam wcześniej, bo jest nowy. No i jest tam cała morning scene Maleca

      Usuń
    4. Wcześniej, jakoś w listopadzie wrzucili połowę z tego, od tego "dziś jest twój wolny dzień", ale już Chloe wczoraj wrzuciła całość ;) https://shadowhunters-polska.blogspot.com/2018/11/pierwszy-sneak-peek-3b.html?m=0

      Usuń
    5. No teraz już tak XD

      Usuń
  5. Dla mnie trochę krótki ten zwiastun ale wiem że to jeszcze nie jest ten GŁÓWNY chociaż powinni się z nami nim już podzielić w końcu prawie 2 miesiące zostały

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic