poniedziałek, 24 grudnia 2018

Wesołych Świąt x3

Znalezione obrazy dla zapytania Shadowhunters Christmas

Witam, witam i Merry Christmas.

Mimo tego, że dziewczyny dodały już swoje posty z życzeniami i że jest już trochę późno, postanowiłem, że również takowe napiszę, a dlaczego? Bo czuje, że powinienem, w końcu to są święta i źle bym się czuł, wiedząc, że niczego Wam nie życzyłem.


Tak więc moje życzenia zacznę tradycyjnie i kieruje je do wszystkich tu obecnych:
Dużo, dużo zdrowia, szczęścia i wspaniałych Świąt spędzonych z najbliższymi, w końcu jest to dzień, w którym nikt nie powinien być sam. Dla uczących się świetnych ocen i cierpliwości do nauczycieli i dla niektórych kolegów z klasy (Nie powiecie mi, że nie macie w klasie wkurzających ludzi). Dla pracujących, radości z wykonywania swojego zawodu. Szczególne życzenia dla tych z nas, którzy może są policjantami, strażakami, żołnierzami itp., którzy nie mogą świętować ze swoją rodziną, choć pewnie bardzo by chcieli.

Dziewczyn z naszej świetnej ekipy adminów, życzę wytrwałości w pisaniu postów na bloga, czy rozdziałów do swoich opowiadań, abyście nigdy do tego nie traciły chęci, aby wypełniła Was wena, a Wasze historie zyskały wielką popularność. Malu życzę pomyślności w zbliżających się egzaminach gimnazjalnych i abyś dostała się do swojej wymarzonej szkoły. Chloe powodzenia na studiach, a w przyszłości w pracy. Natomiast samemu sobie życzę większą punktualność w dodawaniu postów  i rozdziałów.

Nam wszystkim jako fanom Shadowhunters, życzę, aby ten sezon 3b, naprawdę okazał się tym najlepszym, oraz aby wszystkie Wasze i moje wymagania i nadzieje do niego się spełniły. Najważniejsze dla mnie w tej części życzeń jest, aby być może jednak udało się uratować ten wspaniały serial.

Ode mnie to tyle, wybaczcie mi, proszę za moją ostatnią ciszę i za spóźnione życzenia.
Jeszcze raz wesołych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia.
Pozdrawiam gorącą, Danko.

5 komentarzy:

  1. Tobie również WSZYSTKIEGO DOBREGO i takich prezentów jakich pragnąłeś,piszę po wigilii więc mam nadzieję ze wszyscy dobrze się czują i nikogo nie boli brzuch z przejedzenia bo jeszcze dwa dni świąt i to nie postu.WESOŁYCH I UDANYCH ŚWIĄT xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie, Aniołku ☺😂
    Kurde, jestem z ciebie dumna. Moc świąt zadziałała i brak błędów w poście xD Rozpisałeś się jak nigdy. To że dodałyśmy dwa posty z życzeniami to zwyczajna pomyłka, a żadna z nas nie chciała swojego usunąć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, za szybko dodałam komentarz xD
      Moje życzenia bardzo trafne, bo te egzaminy, brh... Obydwa opowiadania kilka dni temu zawiesiłam, także słabo.
      Dodawaj częściej te swoje serie (i te które mi kradniesz), bo rzadko tu bywasz, ale nas wszystkich tu ostatnio mało, tylko na te życzenia jakoś tak się rzuciliśmy xD Powodzenia w tym twoim technikum, ja to z mojego już chyba zrezygnowałam xD Te święta się źle skończą. Tyle jedzenia na raz to zły plan.

      Usuń
  3. Po pierwsze - Nie mów do mnie aniołku XD
    Po drugie - Dziękuje za życzenia zwrotne i postaram się częściej tu przebywać.
    Po trzecie - Wiem, że te dwa post, to była pomyłka, ale skoro były już dwa, to czemu nie trzy?

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic