poniedziałek, 31 grudnia 2018

Wesołego Nowego Roku!

Hejka!
Już niedługo Nowy Rok! Cieszycie się? Z tej okazji życzę Wam Wszystkiego Najlepszego w 2019! Jak Wam minął ten 2018? Pomyślałam, że zrobię takie podsumowanie serialowe tego roku, więc zapraszam do rozwinięcia!

To będzie mój drugi Sylwester na blogu, woow, zleciało, zleciało. Co takiego się przez ten czas wydarzyło? Pamiętam, jak w tamtym roku, czekając na Nowy Rok, pisałam  Moje oczekiwania wobec 3A, czy się sprawdziły? Nie do końca, ale nie było źle. W tym roku porzuciłam telewizor, ale słucham koncertu na Polsacie na komputerze, więc też się liczy i pracuję nad tą samą serią co poprzednio, tyle że będą to oczekiwania wobec 3B. 2018 nie był zbyt udany na serialu — w czerwcu anulowano serial, ale nie był to też najgorszy rok, bo przecież wygraliśmy niedawno sporo nagród.


Macie jakieś postanowienia na przyszły rok? Ja sobie nic oficjalnie nie obiecuję, bo nigdy nie wychodzi, ale mam w głowie mały plan, którego nikomu nie zdradzam, więc może się uda xD Aktualnie jestem chora, więc możecie się spodziewać jeszcze paru postów, bo nigdzie się nie wybieram i spędzam Sylwestra samotnie xD


5 komentarzy:

  1. Też oglądam koncert na P w telewizji dla mnie trzeci najgorszy i nie mam oczekiwań będzie co ma być.
    Mimo to NALEPSZEGO W 2019 Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak minął mi ten rok? Szybko, zdecydowanie za szybko :D Z pozytywów to udało mi się zmienić pracę na taką, do której naprawdę chce mi się chodzić a reszta życia jakoś leci :D U mnie sylwester również samotny z koncertem na Polsacie w tle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby następny był jeszcze lepszy :D
      Właśnie wstawiłam to zdjęcie Kim ze ślubu :D

      Usuń
  3. Oo nie mogę się doczekać posta z oczekiwaniami 3B . BDW jak myślicie kiedy będzie zwiastun ? Ja myślałam ze albo dziś bo jest sylwester i jest równo 8 tygodni przed sh albo 5 stycznia czyli 50 dni przed premiera .

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic