poniedziałek, 31 grudnia 2018

Matt i Ester małżeństwem!

Hejkaaaa!
Aaaaa! Właśnie miałam publikować posta z życzeniami dla Was, ale zobaczyłam te zdjęcia i nie mogłam dłużej czekać, aby je wrzucić! Zapraszam do rozwinięcia!




Matt podzielił się tym zdjęciem i życzył wszystkim fanom Wszystkiego Najlepszego w nowym roku i opublikował zdjęcia ze swojego ślubu! Z komentarza Luke'a wynika, że Matt z żoną obchodzą dziś pierwszą rocznicę ślubu. Już dawno chodziły pogłoski, że wzięli oni ślub, bo fani wypatrzyli na którymś zdjęciu Ester z obrączką. Fanom nic nie umknie!

Najlepszego dla nich!

10 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie mega urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, strasznie mi się spodobało, dlatego wrzuciłam jako pierwsze xD

      Usuń
    2. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia, które dodała na insta Esther, to dopiero słodycz ♥ :D

      Usuń
    3. A nie mam jej na Insta xD Zaraz zajrzę i zedytuję posta xD

      Usuń
    4. Ja też jej nie obserwuję, ale jak dowiedziałam się z bloga o ślubie to zajrzałam zobaczyć czy też coś wstawiła ;)

      Usuń
    5. Cudnie razem wyglądają <33

      Usuń
  2. O kurwa, nieee...

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupia pinda XD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic