środa, 2 stycznia 2019

Kolejne nowe zdjęcia - rodzeństwo Morgensern

Hejka!
Zawsze się wkurzam,  jak wrzucają tak oddzielnie te wszystkie zdjęcia, bo muszę robić dwa oddzielne posty, a ten drugi jest zawsze taki biedny. Na spokojnie mogłabym wrzucić to w jednym poście i wszystkim było by wygodnie,  ale nie, bo po co xD Zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajdziecie - uwaga, uwaga - 2 zdjęcia!



Nie podoba mi się nowa 'stylówka' Clary, więc mam nadzieję, że szybko zrzuci perukę. Tylko po co farbował się Jonathan (w późniejszych odcinkach ma czarne włosy) skoro i tak nikt nie wie jeszcze, jak on naprawdę wygląda? xD

Wiem, że obiecałam Wam "Moje oczekiwania wobec 3B", ale jestem jeszcze bardziej chora, no i byłam dziś w szkole. Dzisiejsze wstawanie to była porażka...

5 komentarzy:

  1. Mi się akurat ta stylówa Clary podoba, ale co kto woli.
    Widziałam na instagramie zdjęcie Luke'a w białych włosach, ale już kompletnie nie ogarniam XDDD Someone help me, plz????
    /Anonek

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne? A nie blond? Chyba, że coś przegapiłam i przed blondem ma jeszcze czarne ;D Matko po co on się tak maskuje jak i tak go nikt nie pozna. Clary mogli dać jakąś ładniejszą perukę, ale może szybko ją zdejmie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie dodałaś tego zdjęcia, które chyba wczoraj pojawiło się w sieci jak nasz Jonathan śpi pod kocem na ramieniu Clary xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę Clary jako rudą ciekawe co wymyślili z tym wątkiem.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic