niedziela, 6 stycznia 2019

Nowy plakat promujący serial

Hejka!
Właśnie pojawił się nowy plakat promujący serial, który znajdziecie w rozwinięciu. Cóż, mam nadzieję, że to tylko jakiś nieśmieszny żart. Czy oni zawsze muszą tak oszczędzać na naszym serialu? Mogli by się chociaż przy tym ostatnim sezonie postarać.



Co myślicie?
Nie podoba mi się kompletnie.
Izzy wygląda jak nie Izzy,
ciężko stwierdzić, czy Clary się uśmiecha, czy nie
Magnus ma teraz ten swój uśmiech,
a Maia jest jakoś niesamowicie poważna.
Jeszcze Luke, jak dla mnie, wyszedł najlepiej.
Jak dziwnie to posklejali, że Luke widać lepiej niż Izzy.
Nie rozumiem po co ten podział na trzy części....

13 komentarzy:

  1. Niecałe 2 miesiące do premiery 3b a oni uraczyli nas plakatem gdzie grafik powklejał sobie w jakieś dziwnej konfiguracji głównych bohaterów. Dla mnie to jest jakiś żart.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki sobie bardzo średni.Z reklamą liczą na fanów że sami to zrobią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten plakat to totalna pooorażkaaa. Najgorszy jaki dotąd powstał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z daleka wygląda, jakby Alec miał dłuższe włosy, a tu tylko włosy Izzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj pozostawie to bez komentarza bo jednym słowem to jest totalna PORAŻKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się nie podoba. Wszyscy jakoś dziwnie wyszli XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie post o wczorajszym wywiadzie z Kat ? Mówi tam kilka rzeczy o 3B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę prosić linka? Nie siedzę w internetach, bo mam zabiegany tydzień.

      Usuń
    2. Malu to ten wywiad z Kat https://www.youtube.com/watch?v=lVHPMjAQ5Wg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1xzFqBl-vxLnTx44KQQBtUGaypuiu6el7AAW7Aw5fjGJ-6pYlvYY76FQg

      Usuń
    3. Dzięki, już to wczoraj znalazłam :) postaram się wrzucić wieczorem.

      Usuń
  8. Na instagramie Kat jest tez klika pytań o sh których nie ma na yt

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic